NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja
Dyrektor Finansowy odpowiada za zarządzanie całościową polityką finansową firmy, planowanie i ustalanie przepisów i procedur obowiązujących w firmie, koordynowanie i doradztwo dla Zarządu we wszystkich sprawach finansowych oraz przeprowadzanie ekspertyz finansowych odnośnie wszystkich...
Zakres zadań: Kompleksowe zarządzanie przekazaną do obsługi nieruchomością w zakresie administracyjnym, przy wsparciu działu księgowości i działu technicznego, w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących oraz kontrahentów – firm sprzątających, konserwatorów,...
Zakres zadań: Tworzenie strategii wynajmu, koordynowanie pracy specjalistów/agentów ds. najmu w zakresie poszukiwania najemców na nowo powstałe powierzchnie, Całościowa obsługa transakcji wynajmu nieruchomości, Koordynowanie procesu przygotowywania ofert najmu, tworzenia prezentacji dla...
Miejsce pracy: Gdańsk - zapewniamy pełne wsparcie w procesie relokacji Cel stanowiska: Wsparcie w zakresie projektowania procesów produkcyjnych dla Klientów z branży farmaceutycznej, biofarmaceutycznej, life science. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt z Klientem w celu...
Opis stanowiska: Kierowanie robotami oraz koordynacja i nadzór nad podwykonawcami instalacji elektrycznych i teletechnicznych, Analiza techniczna i ilościowa dokumentacji, Kierowanie i nadzór nad prowadzonymi pracami, Zarządzanie zespołem pracowników, Budowa i kontrola harmonogramów,...
Opis stanowiska: Kontakt z interesariuszami i pracownikami biura, Kompleksowa obsługa recepcji i biura: przyjmowanie gości, obsługa spotkań, obsługa połączeń telefonicznych; Dystrybucja dokumentacji projektowej i korespondencji, Organizowanie bazy danych i archiwów, Przygotowywanie...
Opis stanowiska Przygotowywanie ofert na realizację projektów dla Klientów firmy; Opracowanie wymagań technicznych realizowanych projektów, dobór komponentów, określenie parametrów projektowych; Opracowywanie harmonogramu i budżetu projektów; Przygotowywanie list zakupowych dla...
Opis stanowiska: Analizowanie dokumentacji przetargowej (wymagania formalne, techniczne). Tworzenie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji technicznych i cenowych z podwykonawcami, aktywne nadzorowanie spływu ofert. Przygotowywanie pytań do Zamawiającego. Zarządzanie zespołem ofertowym w...
Opis stanowiska: Nadzorowanie procesów realizowanych budów – zakres budownictwa ogólnego. Koordynacja pracy podległego zespołu realizującego kontrakty. Ścisła współpraca z kierownikami budów w zakresie przygotowania produkcji. Nadzór i kontrola zgodności robót budowlanych z...
Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji; Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów; Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Opieka nad gośćmi odwiedzającymi biuro firmy; Dbanie o zaopatrzenie firmy w niezbędne materiały biurowe; Inne prace administracyjne i biurowe...
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu budowy; zarządzanie i administrowanie sprawami związanymi z Kontraktem; udział w naradach tygodniowych oraz miesięcznych; negocjowanie i nadzorowanie realizacji umów z podwykonawcami; redagowanie roszczeń i...
Zakres obowiązków: koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót kolejowych, realizacja robót zgodnie z przyjętym harmonogramem i raportowanie postępów, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, efektywne zarządzanie podległym zespołem, monitoring kosztów...
Zakres obowiązków: planowanie i koordynowanie robót hydrotechnicznych, realizacja robót zgodnie z przyjętym harmonogramem i raportowanie postępów, ścisła współpraca z Kierownikiem ds. Zaopatrzenia w zakresie potrzeb materiałowych, sprzętowych i służb zewnętrznych, nadzór nad...
Zakres obowiązków: koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót torowych, realizacja robót zgodnie z przyjętym harmonogramem i raportowanie postępów, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, efektywne zarządzanie podległym zespołem, monitoring kosztów...