NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja
Zakres zadań: Prowadzenie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z wymaganiami kontraktu, specyfikacją techniczną. Kierowanie pracą brygad roboczych. Analiza oraz weryfikacja dokumentacji techniczno – kosztorysowej. Organizowanie pracy podwykonawców na budowie. Współpraca z...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: organizowanie, kierowanie i nadzorowanie procesów realizowanych budów, współudział w przygotowywaniu ofert dla Inwestorów, współpraca z Kierownikami Budów i Kierownikami Kontraktów w zakresie przygotowania inwestycji do realizacji, udział w przekazaniu dokumentacji...
Zakres obowiązków: Wparcie managementu i zarządu firmy w stworzeniu działu Zakupów dla realizacji inwestycji w formule EPC dla branży chemicznej, petrochemicznej; Współpraca z działem inżynieryjnym, prawnym i finansowym na etapie pozyskania ofert i negocjacji umów z kontrahentami,...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Organizację i prowadzenie całości procesu obsługi gwarancyjnej powierzonych kontraktów; Prowadzenie przeglądu obiektów; Prowadzenie rejestru usterek i zgłoszeń; Udział w przeglądach obiektów oraz nadzór nad podwykonawcami...
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu budowy; zarządzanie i administrowanie sprawami związanymi z Kontraktem; udział w naradach tygodniowych oraz miesięcznych; negocjowanie i nadzorowanie realizacji umów z podwykonawcami; redagowanie roszczeń i...
Budżet: 12.000 – 14.000 PLN Zakres obowiązków: koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót drogowych; realizacja robót zgodnie z przyjętym harmonogramem i raportowanie postępów; nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP; efektywne zarządzanie podległym...
Zakres obowiązków: koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót drogowych; realizacja robót zgodnie z przyjętym harmonogramem i raportowanie postępów; nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP; efektywne zarządzanie podległym zespołem; monitoring kosztów...
Opis stanowiska pracy przygotowanie oraz nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji projektowej na poziome szczegółowości od studium wykonalności do projektu wykonawczego, udział w naradach i spotkaniach z Zamawiającym, prowadzenie korespondencji związanej z projektem, nadzór nad zespołem asystentów.
Opis stanowiska pracy przygotowanie oraz nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji projektowej, udział w naradach i spotkaniach z Zamawiającym, prowadzenie korespondencji związanej z projektem, nadzór nad zespołem asystentów, możliwość wyjazdu rocznego do Kopenhagi a następnie powrotu i...
Opis stanowiska pracy Zarządzanie zespołem specjalistów; Kierowanie i koordynacja działu fiansowego w firmie budowlanej; Przygotowywanie kalkulacji robót i optymalizacji kosztowych; Prowadzenie baz danych i rejestrów dotyczących przygotowywanych ofert; Współpraca z działami wewnętrznymi firmy.
Opis stanowiska pracy Tworzenie kosztorysów; Analizowanie dokumentacji technicznej, wymagań technicznych związanych z przygotowania oferty; Dokonywanie oceny i kwalifikacja dostawców usług i materiałów zgodnie z opracowywaną ofertą; Sporządzanie listy dostawców usług i materiałów;...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za organizację pracy oddziału, kontakty z Klientami, pozyskiwanie nowych Klientów, rozliczanie prac serwisowych etc.
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów; przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych; zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów;...
Zakres obowiązków: koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót elektroenergetycznych, realizacja robót zgodnie z przyjętym harmonogramem i raportowanie postępów, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, przygotowanie i realizacja zakupów na budowę,...
Zakres zadań: Planowanie strategii rozwoju oddziału. Nawiązywanie kontaktów biznesowych mających na celu pozykiwanie nowych kontraktów. Nadzorowanie procesów realizowanych budów – budownictwo ogólne. Nadzorowanie realizacji projektów inwestycyjnych zgodnie z wymaganiami umów,...