dekretowanie i księgowanie dokumentów; księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp. prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej; ewidencja środków trwałych; przygotowywanie deklaracji...
Od osoby na tym stanowisku oczekujemy: doświadczenia w prowadzaniu pełnych ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości; umiejętności sporządzania sprawozdań finansowych; doświadczenia w zamykaniu okresów rozliczeniowych; znajomości przepisów podatkowych (pdop,pdof, VAT)...
Od osoby na tym stanowisku oczekujemy: doświadczenia w prowadzaniu pełnych ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości; umiejętności sporządzania sprawozdań finansowych; doświadczenia w zamykaniu okresów rozliczeniowych; znajomości przepisów podatkowych (pdop,pdof, VAT)...
Od osoby na tym stanowisku oczekujemy: doświadczenia w prowadzaniu pełnych ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości; umiejętności sporządzania sprawozdań finansowych; doświadczenia w zamykaniu okresów rozliczeniowych; znajomości przepisów podatkowych (pdop,pdof, VAT) mile...
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; sporządzanie deklaracji VAT 7, VAT -UE; sporządzanie kalkulacji na podatek dochodowy od osób prawnych; kontakt z klientem; sporządzanie sprawozdań finansowych;