Osoba biorąca udział w badaniu, wciela się w rolę zwykłego, przeciętnego klienta, który udaje się do wskazanej placówki, aby sprawdzić w niej jakość obsługi. Tajemniczy klient nawiązuje rozmowę z pracownikiem, dzięki której ocenia jego kompetencje, umiejętność rozmowy z klientem,...
Osoba biorąca udział w badaniu, wciela się w rolę zwykłego, przeciętnego klienta, który udaje się do wskazanej placówki, aby sprawdzić w niej jakość obsługi. Tajemniczy klient nawiązuje rozmowę z pracownikiem, dzięki której ocenia jego kompetencje, umiejętność rozmowy z klientem,...
Osoba biorąca udział w badaniu, wciela się w rolę zwykłego, przeciętnego klienta, który udaje się do wskazanej placówki, aby sprawdzić w niej jakość obsługi. Tajemniczy klient nawiązuje rozmowę z pracownikiem, dzięki której ocenia jego kompetencje, umiejętność rozmowy z klientem,...
Osoba biorąca udział w badaniu, wciela się w rolę zwykłego, przeciętnego klienta, który udaje się do wskazanej placówki, aby sprawdzić w niej jakość obsługi. Tajemniczy klient nawiązuje rozmowę z pracownikiem, dzięki której ocenia jego kompetencje, umiejętność rozmowy z klientem,...