Kontakt telefoniczny z Pacjentami (ruch przychodzący i wychodzący). Prowadzenie raportów z przeprowadzonych rozmów. Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Pacjenta. Dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku. Prowadzenie ankiet badających potrzeby Pacjentów.
Wysoka kultura osobista; Życzliwość i uśmiech; Doświadczenie przy obsłudze klientów; Umiejętność pracy w zespole; Dyspozycyjność; Sumienność i dobra organizacja pracy; Zaangażowanie; Odpowiedzialność; Komunikatywność i umiejętność w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;...
nadzór i kontrola nad rezerwacjami pobytu Gości w hotelu; profesjonalna obsługa Gości w Recepcji; zarządzanie personelem; sprzedaż usług - noclegów i pakietów gościom indywidualnym oraz grupom zorganizowanym w ścisłej współpracy z managerem hotelu; odpowiedzialność za przepływ...
Doświadczenie w obsłudze klientów; Wysoka kultura osobista; Życzliwość i uśmiech; Sumienność i dobra organizacja pracy; Umiejętność pracy w zespole; Dyspozycyjność; Zaangażowanie; Odpowiedzialność; Komunikatywność i umiejętność w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;...
Doświadczenie zawodowe; Uprawnienia do wykonywania masażu; Znajomość nowoczesnych form masażu; Znajomość języka angielskiego; Umiejętność pracy w zespole; Dyspozycyjność; Sumienność i dobra organizacja pracy; Zaangażowanie; Odpowiedzialność; Komunikatywność i umiejętność...
Wykształcenie o profilu fizjoterapeutycznym lub sportowym; Umiejętność pracy w zespole; Komunikatywność i umiejętność w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych; Dyspozycyjność; Sumienność i dobra organizacja pracy; Zaangażowanie; Odpowiedzialność;