Bieżąca obsługa serwisowa Klienta, wsparcie techniczne i merytoryczne. Opracowanie dokumentacji technicznej i wdrożeniowej. Testowanie systemu. Udział w projektach wdrożeniowych, analiza potrzeb Klienta, implementacja systemu, szkolenia.
Bieżąca obsługa serwisowa Klienta, wsparcie techniczne i merytoryczne. Opracowanie dokumentacji technicznej i wdrożeniowej. Testowanie systemu. Udział w projektach wdrożeniowych, analiza potrzeb Klienta, implementacja systemu, szkolenia.
Bieżąca obsługa serwisowa Klienta, wsparcie techniczne i merytoryczne. Opracowanie dokumentacji technicznej i wdrożeniowej. Testowanie systemu. Udział w projektach wdrożeniowych, analiza potrzeb Klienta, implementacja systemu, szkolenia.
Bieżąca obsługa serwisowa Klienta, wsparcie techniczne i merytoryczne. Opracowanie dokumentacji technicznej i wdrożeniowej. Testowanie systemu. Udział w projektach wdrożeniowych, analiza potrzeb Klienta, implementacja systemu, szkolenia.