Grupa Progrespomorskie, Starogard Gdański
praca stacjonarna
3041 dni
Opis stanowiska: diagnostyka usterek i rozwiązywanie problemów technicznych urządzeń np.,: drukarki, kopiarki, urządzenia wielofunkcyjne, wykonywanie okresowych przeglądów, napraw serwisowych oraz konserwacji urządzeń w firmie lub bezpośrednio u klienta, kontrola urządzeń, uruchomienia...
Grupa Progrespomorskie, Starogard Gdański
praca stacjonarna
3041 dni
Opis stanowiska: naprawa i serwisowanie sprzętów czyszczących znanej i uznanej międzynarodowej marki, wykonywanie napraw w zakresie mechaniki/elektroniki, wykonywanie napraw w zakładzie produkcyjnym firmy lub bezpośrednio u klienta, dbałość o dokumentację techniczną, raportowanie o...
Grupa Progrespomorskie, STAROGARD GDAŃSKI
praca stacjonarna
3053 dni
Opis stanowiska: diagnostyka usterek i rozwiązywanie problemów technicznych urządzeń takich jak np. kopiarki; przeglądy, naprawa oraz konserwacja urządzeń, kontrola i uruchamianie urządzeń oraz szkolenie obsługi,
Umiesz słuchać i doradzać? Nie sprawia Ci problemu nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami i posiadasz ponadprzeciętny potencjał handlowy? To właśnie Ciebie szukamy! Jeśli chcesz się rozwijać oraz szukasz zadań, które będą dla Ciebie wyzwaniem to napisz do nas. Pracując z nami...
Dlaczego warto odbyć praktyki w Grupie Progres? Weźmiesz udział w różnorodnych procesach rekrutacyjnych, Nauczysz się redagować i publikować ogłoszenia, Zdobędziesz pierwsze doświadczenie w zakresie pozyskiwania Kandydatów oraz przeprowadzania rozmów rekrutacyjnych, Będziesz mieć...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: prowadzi nadzór nad jakością komponentów w procesie inspekcji wejściowej; kontroluje jakość komponentów i produktów zwróconych w procesie MRB; wypełniania raporty jakościowe i wprowadza dane do systemu; dokonuje pomiarów...
Zakres obowiązków: nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego z dokumentacją i wymogami klienta; kontrola jakości komponentów i produktów gotowych; wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych; zbieranie danych jakościowych w trakcie procesu produkcyjnego; nadzór nad...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Telefoniczny kontakt z Klientem biznesowym w celu umawiania spotkań; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Raportowanie na potrzeby firmy; Budowanie profesjonalnego wizerunku marki Progres.