Archiwalne oferty pracy

  • Trener wewnętrzny (call center)

    Tivron Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    2252 dni
    Wyzwania czekające na Ciebie: Zajmiesz się bieżącą analizą potrzeb szkoleniowych konsultantów w obszarze telefonicznej sprzedaży, jak również wdrożeniem produktowym i sprzedażowym nowych konsultantów. Będziesz odpowiedzialny za opracowanie programu, przygotowanie materiałów oraz...
  • Recruitment Manager

    Tivron Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    2628 dni
    Recruitment Manager będzie odpowiadać za kształtowanie polityki i strategii rekrutacyjnej w ramach organizacji. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, należeć będzie współpraca z Managerami liniowymi w zakresie potrzeb rekrutacyjnych oraz współtworzenie strategii employer...
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta na rynek Niemiecki/Hiszpański

    Tivron Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2755 dni
    telefoniczna obsługa posprzedażową zamówień, które klienci składają przez Internet (głównie kontakt tel); powiększanie złożonych zamówień (dosprzedaż); badanie satysfakcji klientów z zakupionych produktów.
  • Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem rumuńskim/ węgierskim/ słowackim/ portugalskim

    Tivron Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    2762 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa Klientów zagranicznych; Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; Administrowanie logistyczną obsługą zamówień; Badanie potrzeb Klientów i budowanie pozytywnych relacji; Dosprzedaż produktów;
  • Konsultant ds. sprzedaży

    Tivron Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2796 dni
    WARTO ponieważ: Uczciwość to nadrzędna zasada, którą kierujemy się w pracy. Zależy nam na długotrwałej współpracy, są z nami osoby z 2 letnim stażem. Masz możliwość pracy przy różnych projektach prowadzonych równolegle. Nieustanny dostęp do szkoleń i możliwość rozwoju w...
  • Specjalista ds. posprzedażowej obsługi Klienta (jęz. włoski / rumuński)

    Tivron Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2797 dni
    Obsługa posprzedażowa bieżących zamówień składanych przez klientów włoskojęzycznych. Dosprzedaż na gruncie złożonych zamówień. Badanie satysfakcji klientów z zakupionych produktów.

Tivron Sp. z o. o.

Jana Pawła II 180

31-982 Kraków