Auto Partner SA jest dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. Spółka stanowi platformę sprzedaży, głównie kanałami elektronicznymi, oraz logistyki dostaw części zamiennych w trybie just-in-time do rozproszonych klientów, do których należą przede wszystkim warsztaty oraz sklepy motoryzacyjne.
Naszą pozycję na rynku budujemy w oparciu o wiedzę i kwalifikacje pracowników. To oni są najważniejszym kapitałem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy ponad 2000 pracowników, a nasz zespół składa się ze specjalistów różnych dziedzin, wyspecjalizowanych doradców klienta, wyszkolonych przedstawicieli i kadry menedżerskiej, otwartej na nieszablonowe działania i inicjatywy.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: utrzymanie odpowiedniej wielkości i struktury zapasu; prowadzenie analiz służących optymalizacji zapasu/rozwojowi oferty; wprowadzanie do oferty nowych produktów i produktów nowych dostawców; negocjowanie warunków handlowych z dostawcami;...
Główne obowiązki: uczestnictwo w analizowaniu oraz projektowaniu struktur systemów informatycznych; współtworzenie integracji systemów informatycznych; analiza wymagań biznesowych wewnętrznych jednostek organizacyjnych; współpraca z firmami podwykonawczymi; przygotowywanie dokumentacji;
Główne zadania: administracja i rozwój hurtowni danych; budowanie zapytań w języku SQL (Microsoft SQL Server) analizę procesów oraz danych, raportowanie; wspieranie działu IT w działaniach wewnętrznych firmy. współpraca z innymi wydziałami;
Wymagania: wykształcenie techniczne (informatyka, teleinformatyka) dobra znajomość systemów operacyjnych Linux (Debian, Centos) bardzo dobra znajomość rozwiązań Mikrotik – routery, WiFi; znajomość konfiguracji switch’y Juniper; znajomość aspektów działania sieci LAN/WAN (model...
Główne zadania: odpowiedzialność za rozwój oddziałów spółki; opracowanie strategii promocji produktowych; budowanie sieci sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi; nadzór nad jakością obsługi klienta poprzez monitoring jakości...
Główne zadania: odpowiedzialność za rozwój oddziałów spółki; opracowanie strategii promocji produktowych; budowanie sieci sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi; nadzór nad jakością obsługi klienta poprzez monitoring jakości...
Opis stanowiska: zarządzanie i nadzór nad pracą oddziału; zarządzanie, motywowanie i rozwijanie podległych zespołów sprzedaży; organizacja i nadzór pracy personelu; kreowanie aktywności handlowej; zapewnianie najwyższego standardu jakości oraz obsługi klienta; dbanie o prawidłowy...
Główne obowiązki: ewidencja zgłoszeń użytkowników w pierwszej linii wsparcia; rozwiązywanie zadań w pierwszej linii wsparcia w obszarze IT; współpraca z wewnętrznymi działami firmy; instalowanie i konfiguracja aplikacji systemowych; ewidencja sprzętu; tworzenie bazy wiedzy;
Główne obowiązki: uczestnictwo w analizowaniu oraz projektowaniu struktur systemów informatycznych; współtworzenie integracji systemów informatycznych; analiza wymagań biznesowych wewnętrznych jednostek organizacyjnych; współpraca z firmami podwykonawczymi; przygotowywanie dokumentacji;
Główne obowiązki: zarządzanie usługami Active Directory; zarządzanie infrastrukturą Windows Server; zarządzanie infrastrukturą VMWare; analiza wydajności; rozwój infrastruktury; współpraca z firmami podwykonawczymi; przygotowywanie dokumentacji;
Główne zadania: administracja i rozwój hurtowni danych budowanie zapytań w języku SQL (Microsoft SQL Server) analizę procesów oraz danych, raportowanie wspieranie działu IT w działaniach wewnętrznych firmy współpraca z innymi wydziałami
Główne obowiązki: uczestnictwo w analizowaniu oraz projektowaniu struktur systemów informatycznych; współtworzenie integracji systemów informatycznych; analiza wymagań biznesowych wewnętrznych jednostek organizacyjnych; współpraca z firmami podwykonawczymi; przygotowywanie dokumentacji;
Obowiązki: współpraca z pracownikami firmy odpowiedzialnymi za sprzedaż i obsługę klienta w całej Polsce wsparcie procesów sprzedaży oraz współpraca z kierownikami filii i przedstawicielami handlowymi wsparcie w procesie koordynowania nowych projektów rejestrowanie i archiwizacja umów...