Monitoring Systemów IT oraz parametrów środowiskowych Data Center; Wstępna analiza oraz diagnoza awarii po jej wykryciu; Zgłaszanie usterek i kontrolowanie jakości napraw wykonywanych przez serwisantów; Rejestracja i obsługa zdarzeń w systemie zgłoszeniowym na podstawie procedur;
Monitoring Systemów IT oraz parametrów środowiskowych Data Center; Wstępną analizę oraz diagnozę awarii po jej wykryciu; Zgłaszanie usterek i kontrolowanie jakości napraw wykonywanych przez serwisantów; Rejestrację i obsługa zdarzeń w systemie zgłoszeniowym na podstawie procedur;
Monitoring Systemów IT oraz parametrów środowiskowych Data Center; Wstępną analizę oraz diagnozę awarii po jej wykryciu; Zgłaszanie usterek i kontrolowanie jakości napraw wykonywanych przez serwisantów; Rejestrację i obsługa zdarzeń w systemie zgłoszeniowym na podstawie procedur;
Monitoring Systemów IT oraz parametrów środowiskowych Data Center; Wstępną analizę oraz diagnozę awarii po jej wykryciu; Zgłaszanie usterek i kontrolowanie jakości napraw wykonywanych przez serwisantów; Rejestrację i obsługa zdarzeń w systemie zgłoszeniowym na podstawie procedur;