wykształcenie minimum średnie handlowe, marketingowe, techniczne, doświadczenie w sprzedaży; realizowanie definiowanych celów sprzedaży samochodów używanych, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami Spółki, umiejętność słuchania, analizowania...
wykształcenie minimum średnie handlowe, marketingowe, techniczne, doświadczenie w sprzedaży; realizowanie definiowanych celów sprzedaży samochodów używanych, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami Spółki, umiejętność słuchania, analizowania...
wykształcenie minimum średnie handlowe, marketingowe, techniczne, doświadczenie w sprzedaży; realizowanie definiowanych celów sprzedaży samochodów używanych, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami Spółki, umiejętność słuchania, analizowania...
wykształcenie minimum średnie handlowe, marketingowe, techniczne, realizowanie definiowanych celów sprzedaży samochodów używanych, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami Spółki, umiejętność słuchania, analizowania potrzeb Klientów, ofertowania...
zaangażowanie w szkolenie, a następnie samodzielną pracę; budowanie relacji z Klientami, celem oferowania im najlepszych usług leasingowych, kredytów i ubezpieczeń; praca z Klientem na wysokim poziomie jego obsługi oraz rozpoznawanie potrzeb finansowych; adaptacji do klasycznej pracy...
wykształcenie minimum średnie handlowe, marketingowe, techniczne, realizowanie definiowanych celów sprzedaży samochodów używanych, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami Spółki, umiejętność słuchania, analizowania potrzeb Klientów, ofertowania...
wykształcenie minimum średnie handlowe, marketingowe, techniczne, realizowanie definiowanych celów sprzedaży samochodów używanych, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami Spółki, umiejętność słuchania, analizowania potrzeb Klientów, ofertowania...
wykształcenie minimum średnie handlowe, marketingowe, techniczne, realizowanie definiowanych celów sprzedaży samochodów używanych, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami Spółki, umiejętność słuchania, analizowania potrzeb Klientów, ofertowania...