Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Opis stanowiska: Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych dla firmy z regionu województwa pomorskiego, Prezentacje u klienta bardzo szerokiego portfolio usług firmy, które czyni firmę jednym z liderów na rynku pomorskim, Ofertowanie potencjalnych klientów zainteresowanych usługami...
Opis stanowiska: Całościowe zarządzanie firmą m.in. zarządzanie operacyjne, koordynacja pracy działów, wytaczanie i realizacja strategii rozwoju firmy, nadzór nad rozwojem produktów, odpowiedzialność i nadzór nad finansami firmy, reprezentowanie firmy na zewnątrz na spotkaniach...
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Planowanie, przygotowywanie, składanie i monitorowanie prawidłowej realizacji zamówień w oparciu o zapotrzebowania i zamówienia handlowców, Planowanie załadunków, koordynowanie transportów i optymalizacja kosztów logistyki, Obsługa...
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: prace porządkowo - konserwatorskie (przygotowywanie części do instalacji, instalowanie grzejników, drobne prace malarskie itp.).
Do Twoich zadań należeć będzie sprawowanie pieczy nad całością procesów związanych z OTC, ich realizacją i standardami jakości, włączając: Dbanie o zadowalające rozpatrywanie i rozwiązywanie wszelkich zapytań i skarg obejmujących procesy rozliczeniowe i OTC; Analiza zaistniałych...