OBOWIĄZKI: obsługa klientów sklepu na stanowisku z nabiałem i wędlinami, przygotowywanie produktu do sprzedaży (krojenie, układanie towaru na ladach, dbanie o ekspozycję), utrzymanie porządku na swoim stanowisku pracy.
Obowiązki: telefoniczne negocjowanie z klientem warunków spłaty zadłużenia, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w spłatach, zapewnianie odpowiedniego poziomu i terminowości odzyskiwania należności, wyjaśnianie wątpliwości klientów związanych z nieopłaconą polisą, dbałość o wysoką jakość obsługi klienta.
Zadania na stanowisku: bieżąca obsługa operacji magazynowych, kompleksowe konfekcjonowanie towaru, praca przy przygotowywaniu towaru do dystrybucji, utrzymanie czystości i porządku w magazynie;
OBOWIĄZKI: - obsługa klientów sklepu na stanowisku z wyrobami garmażeryjnymi i wędlinami, - przygotowywanie produktu do sprzedaży (krojenie, pakowanie),