Zajmujemy się sprzedażą wszelkiego rodzaju środków smarnych takich jak: oleje silnikowe, oleje przekładniowe, płyny eksploatacyjne (płyny hamulcowe, do układów chłodzenia, itd.) oraz smary do zastosowań w samochodach (osobowych, dostawczych, ciężarowych), motorach, autobusach, sprzęcie budowlanym i rolniczym. Samochodowe środki smarne sprzedawane są bezpośrednio przez nas m.in. do autoryzowanych serwisów, warsztatów samochodowych, firm budowlanych i transportowych.
pozyskiwanie nowych Klientów; nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z Klientami na obsługiwanym terenie; budowanie własnego rynku, tworzenie własnej bazy Klientów; obsługa przyszłych i obecnych Klientów; planowanie tras, czasu pracy; tworzenie ofert; codzienne...
pozyskiwanie nowych Klientów; nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z Klientami na obsługiwanym terenie; budowanie własnego rynku, tworzenie własnej bazy Klientów; obsługa przyszłych i obecnych Klientów; planowanie tras, czasu pracy; tworzenie ofert; codzienne...
pozyskiwanie nowych Klientów; nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z Klientami na obsługiwanym terenie; budowanie własnego rynku, tworzenie własnej bazy Klientów; obsługa przyszłych i obecnych Klientów; planowanie tras, czasu pracy; tworzenie ofert; codzienne...
pozyskiwanie nowych Klientów; nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z Klientami na obsługiwanym terenie; budowanie własnego rynku, tworzenie własnej bazy Klientów; obsługa przyszłych i obecnych Klientów; planowanie tras, czasu pracy; tworzenie ofert; codzienne...
pozyskiwanie nowych Klientów; nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z Klientami na obsługiwanym terenie; budowanie własnego rynku, tworzenie własnej bazy Klientów; obsługa przyszłych i obecnych Klientów; planowanie tras, czasu pracy; tworzenie ofert; codzienne...
pozyskiwanie nowych Klientów; nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z Klientami na obsługiwanym terenie; budowanie własnego rynku, tworzenie własnej bazy Klientów; obsługa przyszłych i obecnych Klientów; planowanie tras, czasu pracy; tworzenie ofert; codzienne...
pozyskiwanie nowych Klientów; nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z Klientami na obsługiwanym terenie; budowanie własnego rynku, tworzenie własnej bazy Klientów; obsługa przyszłych i obecnych Klientów; planowanie tras, czasu pracy; tworzenie ofert; codzienne...
pozyskiwanie nowych Klientów; nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z Klientami na obsługiwanym terenie; budowanie własnego rynku, tworzenie własnej bazy Klientów; obsługa przyszłych i obecnych Klientów; planowanie tras, czasu pracy; tworzenie ofert; codzienne...
realizowanie i monitorowanie strategii produkcji; opracowywanie szczegółowego harmonogramu realizacji zadań produkcyjnych z uwzględnieniem hierarchii zamówień według ich ważności i wielkości; określanie zapotrzebowania na materiały, surowce, półprodukty, detale; organizacja i kontrola...