Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
udział w projektach wdrożeniowych dla klientów; analiza potrzeb klienta; przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług i aplikacji udostępnianych dla klientów; druga linia wsparcia dla użytkowników; debugging i rozwiązywanie incydentów dla zgłoszonych problemów; współpraca z supportem...
udział w projektach wdrożeniowych dla klientów; praca jako pierwsza lub druga linia wsparcia dla klientów; debugging i rozwiązywanie incydentów dla zgłoszonych problemów; współpraca z supportem dostawców rozwiązań; udział w pracach nad rozwojem platformy; testowanie nowych wersji platformy;
Nadzór nad Projektem poprzez organizację i zapewnienie realizacji zadań w założonych terminach, budżecie oraz jakości, Zlecanie zadań i kontrola postępu prac w zespole projektowym, Dbanie o płynność realizacji Projektu i usuwanie przeszkód uniemożliwiających jego skuteczne...
Kompleksowe projektowanie oprogramowania dla smartfonów oraz innych urządzeń mobilnych; Udział we wdrożeniu, integracji oraz testowaniu oprogramowania; Analizę wymagań po stronie klienta oraz wybór technologii; Tworzenie nowych narzędzi na platformach mobilnych; Zarządzanie dokumentacją...
udział w projektach wdrożeniowych dla klientów; praca jako pierwsza lub druga linia wsparcia dla klientów; debugging i rozwiązywanie incydentów dla zgłoszonych problemów; współpraca z supportem dostawców rozwiązań; udział w pracach nad rozwojem platformy; testowanie nowych wersji platformy;
udział w projektach wdrożeniowych dla klientów; analiza potrzeb klienta; przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług i aplikacji udostępnianych dla klientów; druga linia wsparcia dla użytkowników; debugging i rozwiązywanie incydentów dla zgłoszonych problemów; współpraca z supportem...
Tworzenie koncepcji rozwiązań we współpracy z klientem i innymi pracownikami firmy; Tworzenie specyfikacji funkcjonalnej oraz technicznej; Nadzór nad realizacją, wdrażaniem i utrzymaniem rozwiązań; Testowanie i odbiór wewnętrzny rozwiązań; Tworzenie dokumentacji;
Ocena nowych lub zmodyfikowanych wymogów dotyczących wykonalności oraz złożoności zagadnień technicznych, a także wpływu na bieżące lub planowane systemy, standardy oraz wskazówki (inżynieria wymagań) Ocena złożoności oraz wpływu na bieżący / planowany system; Badanie...
As part of project teams, gather technical solution requirements and develop custom solutions to deliver value based on client priorities. Develop Apex, Visualforce, Force.com pages and integrations to third party solutions. Coordinate with offshore resources on custom development activities....
Take care of FI / CO projects (SAP upgrades, Company Code migration, FI Closing periods etc.) Able to understand quickly the Client Business Models; Able to adapt FI according to SD & MM requirements; Support technically and share SAP knowledge with IT project Managers based in Switzerland in order...
Provides moderarely complex technical support to end users for personal computers, system communications (LAN/WAN) and/or software applications (packaged products/custom applications to comply with established service level agreements). Interfaces with end users to resolve moderately complex...
Przygotowywanie oraz dystrybucja cyklicznych raportów; Udzielanie bieżącego wsparcia klientom biznesowym w zakresie analizy biznesowej; Nadzór nad procesem tworzenia aplikacji; Aktywny i samodzielny udział w projektach zespołu; Utrzymywanie istniejących procesów raportowo-analitycznych oraz...
MCAETRAD tests completion; Cooperates with Regional Risk & Control Team; Complete BAU activities related controls; Identify potential risks and recommends actions leading to issue completion; Documents processes and controls over these processes; Delivers accurate problem analysis relying on...
Monitor, troubleshoot and resolve issues reported by customers or by Event Management tools within Company's Cloud Infrastructure; Work directly with internal and external customers to drive their technical issues to successful resolution; Maintain clear, concise, and thorough documentation...