Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zarządzanie obszarem produkcyjnym; Zarządzanie procesami zakładowymi; Aktywne działania handlowe – pozyskiwanie nowych klientów; Prowadzenie spotkań handlowych (wyjazdy) Prowadzenie działań administracyjnych związanych z działalnością zakładu (rozliczenia, terminowe przygotowywanie...
współpraca z producentami i dostawcami sprzętu sportowego (kategoria bieganie) negocjowanie warunków handlowych; analiza wyników ekonomicznych; tworzenie gam produktów zgodnie z potrzebami klientów; współpraca z działem logistyki w zakresie optymalizacji zapasów; współpraca z działem...
telefoniczny oraz e-mailowy kontakt z potencjalnymi klientami; umawianie spotkań handlowych; realizowanie celów sprzedażowych przygotowywanie ofert handlowych; budowanie długofalowych relacji biznesowych; aktywne, kreatywne wyszukiwanie nowych możliwości handlowych;
ManpowerWarszawa, Warszawa i okolice
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3575 dni
aktywne pozyskiwanie klientów B2B; realizowanie celów sprzedażowych opartych o długoterminową strategię; rozwijanie długofalowych relacji biznesowych z klientami; przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych; prowadzenie spotkań i prezentacji; współudział w budowaniu wysokiej pozycji...
Manpowermazowieckie, Warszawa i woj. Mazowieckie
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3575 dni
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe w powierzonym regionie - Warszawa oraz Woj. Mazowieckie; Budowanie bazy potencjalnych klientów; Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych; Pozyskiwanie klientów - realizacja założonych planów sprzedażowych; Budowanie długofalowych relacji...
pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników sklepów, centrali i centrów dystrybucyjnych firmy; pierwsza linia wsparcia IT dla Customer Service Center; współpraca z II linią wsparcia; wsparcie w tworzeniu dokumentów i manuali; testowanie systemu, aplikacji; rekomendowanie zmian usprawniających...
kreatywne działania aktywnie promujące markę na rynku; prowadzenie profili firmowych na portalach społecznościowych (facebook etc.) tworzenie notatek i artykułów prasowych; prowadzenie i aktualizowanie informacji na stronie internetowej; działania CSR; aktywne rekomendowanie Zarządowi...
pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników sklepów, centrali i centrów dystrybucyjnych firmy; pierwsza linia wsparcia IT dla Customer Service Center; współpraca z II linią wsparcia; wsparcie w tworzeniu dokumentów i manuali; testowanie systemu, aplikacji; rekomendowanie zmian usprawniających...
Zarządzanie obszarem produkcyjnym; Zarządzanie procesami zakładowymi; Aktywne działania handlowe – pozyskiwanie nowych klientów; Prowadzenie spotkań handlowych (wyjazdy) Prowadzenie działań administracyjnych związanych z działalnością zakładu (rozliczenia, terminowe przygotowywanie...
Manpowermazowieckie, Warszawa i woj. Mazowieckie
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3605 dni
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe w powierzonym regionie - Warszawa oraz Woj. Mazowieckie; Budowanie bazy potencjalnych klientów; Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych; Pozyskiwanie klientów - realizacja założonych planów sprzedażowych; Budowanie długofalowych relacji...
ManpowerWarszawa, Warszawa i okolice
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3606 dni
aktywne pozyskiwanie klientów B2B; realizowanie celów sprzedażowych opartych o długoterminową strategię; rozwijanie długofalowych relacji biznesowych z klientami; przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych; prowadzenie spotkań i prezentacji; współudział w budowaniu wysokiej pozycji...
telefoniczny oraz e-mailowy kontakt z potencjalnymi klientami; umawianie spotkań handlowych; realizowanie celów sprzedażowych przygotowywanie ofert handlowych; budowanie długofalowych relacji biznesowych; aktywne, kreatywne wyszukiwanie nowych możliwości handlowych;