obsługa sekretariatu - wysyłane i odbiór poczty w tym poczty mailowej, prowadzenie książki korespondencyjnej, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i redagowanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań firmowych, nadzór nad dokumentami firmy oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów,...
obsługa sekretariatu - wysyłane i odbiór poczty w tym poczty mailowej, prowadzenie książki korespondencyjnej, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i redagowanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań firmowych, nadzór nad dokumentami firmy oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów,...
koordynacja działań związanych z transportem (rozliczenie i awizacja kierowców, wystawianie zamówień, zleceń) stały kontakt z firmami transportowymi; fakturowanie; ewidencja korespondencji handlowej; obsługa zamówień; nadzór nad dokumentami i koordynowanie obiegu dokumentów (faktury,...
organizacja i prowadzenie rachunkowości firmy zgodnie z ustawą o rachunkowości, nadzór nad podległym zespołem, sporządzanie sprawozdań (miesięcznych, kwartalnych, rocznych), przygotowanie raportów księgowych, efektywne gospodarowanie środkami finansowymi zgodnie z obowiązującymi...
organizacja i prowadzenie rachunkowości firmy zgodnie z ustawą o rachunkowości, nadzór nad podległym zespołem, sporządzanie sprawozdań (miesięcznych, kwartalnych, rocznych), przygotowanie raportów księgowych, efektywne gospodarowanie środkami finansowymi zgodnie z obowiązującymi...