Wsparcie zespołu handlowego w zapewnieniu ciągłości działania; Obsługę klienta na terenie salonu (diagnoza potrzeb, ofertowanie, prezentacja samochodu, finalizacja procesu sprzedaży) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Planowanie i terminowa realizacja kontaktów z Klientami (praca na...
Zadania/obowiązki: Wsparcie zespołu handlowego w zapewnieniu ciągłości działania; Obsługę klienta na terenie salonu (diagnoza potrzeb, ofertowanie, prezentacja samochodu, finalizacja procesu sprzedaży) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Planowanie i terminowa realizacja kontaktów z...
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Sprzedaż samochodów nowych do klientów flotowych; Obsługę klienta na terenie salonu (diagnoza potrzeb, ofertowanie, prezentacja samochodu, finalizacja procesu sprzedaży) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów flotowych; Planowanie i...
Aktywny udział w tworzeniu strategii marketingowo – sprzedażowej i jej aktualizacji; Przygotowanie i realizacja założeń budżetowych w zakresie działań marketingowych; Tworzenie materiałów wizerunkowych i marketingowych oraz dbałość o ich aktualność i dostępność (strony www i...
Pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami oraz dbałość o utrzymanie długofalowej współpracy z nimi. Sprzedaż samochodów osobowych do klientów flotowych z kanału B2B. Oferowanie usług finansowych zgodnie z polityką firmy. Bieżąca obsługa Klientów w ramach...
Opieka nad Klientem serwisu w salonie dealerskim (m.in. przyjmowanie zleceń, uzgodnienie terminów, określenie zakresu prac, informowanie Klienta o przebiegu prac, przygotowywanie dokumentacji technicznej, rozliczenie Klienta, itd.); Realizacja planów sprzedażowych (sprzedaż części i usług...
Współpraca ze stałymi odbiorcami części zamiennych; Aktywne pozyskiwanie nowych warsztatów i serwisów (tworzenie bazy danych, rozbudowa, aktualizacja) Przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości Kontrahenta; Negocjowanie warunków współpracy /...
obsługa klientów w zakresie sprzedaży części zamiennych; zamawianie części zamiennych; realizacja planów sprzedażowych; analiza rynków i przygotowywanie raportów; doradztwo techniczne; kontrola stanów magazynowych w oparciu o planowaną sprzedaż; budowanie i utrzymywanie długotrwałych...
Aktywny udział w tworzeniu strategii marketingowo – sprzedażowej i jej aktualizacji; Przygotowanie i realizacja założeń budżetowych w zakresie działań marketingowych; Tworzenie materiałów wizerunkowych i marketingowych oraz dbałość o ich aktualność i dostępność (strony www i...