Zamawianie materiałów biurowych; Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej – teczki osobowe, zwolnienia lekarskie; Przyjmowanie poczty; Wprowadzanie faktur do systemu; Kontakt z innymi działami i lokalizacjami firmy;
Zamawianie materiałów biurowych; Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej – teczki osobowe, zwolnienia lekarskie; Przyjmowanie poczty; Wprowadzanie faktur do systemu; Kontakt z innymi działami i lokalizacjami firmy;
Wprowadzanie faktur do systemu; Kontakt z innymi działami i lokalizacjami firm; Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej – teczki osobowe,zwolnienia lekarskie; Zamawianie materiałów biurowych; Przyjmowanie poczty;
Zamawianie materiałów biurowych; Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej – teczki osobowe, zwolnienia lekarskie; Przyjmowanie poczty; Wprowadzanie faktur do systemu; Kontakt z innymi działami i lokalizacjami firmy;
Przyjmowanie połączeń przychodzących w ramach I linii wsparcia technicznego; Rozwiązywanie problemów z użytkowaniem sprzętu od użytkowników; Telefoniczne oraz mailowe rozwiązywanie powtarzalnych usterek; Przekazywanie bardziej skomplikowanych zagadnień do specjalistów; Monitorowanie i...
Przyjmowanie połączeń przychodzących w ramach I linii wsparcia technicznego; Rozwiązywanie problemów z użytkowaniem sprzętu od użytkowników; Telefoniczne oraz mailowe rozwiązywanie powtarzalnych usterek; Przekazywanie bardziej skomplikowanych zagadnień do specjalistów; Monitorowanie i...
Przyjmowanie połączeń przychodzących w ramach I linii wsparcia technicznego; Rozwiązywanie problemów z użytkowaniem sprzętu od użytkowników; Telefoniczne oraz mailowe rozwiązywanie powtarzalnych usterek; Przekazywanie bardziej skomplikowanych zagadnień do specjalistów; Monitorowanie i...
rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów; utrzymywanie pozytywnych relacji klientami; udzielanie pomocy konsumentom w języku angielskim drogą mailową i telefoniczną; reprezentowanie firmy zgodnie ze standardami;
Koordynacja pracy różnych działów; Nadzór nad harmonogramami projektów; Realizacja dodatkowych zadań biurowych – zamówień, odbioru i wysyłki korespondencji;
Zamawianie materiałów biurowych; Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej – teczki osobowe, zwolnienia lekarskie; Przyjmowanie poczty; Wprowadzanie faktur do systemu; Kontakt z innymi działami i lokalizacjami firmy;
Zamawianie materiałów biurowych; Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej – teczki osobowe, zwolnienia lekarskie; Przyjmowanie poczty; Wprowadzanie faktur do systemu; Kontakt z innymi działami i lokalizacjami firmy;
rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów; formalna obsługa reklamacji zgłaszanych przez klienta biznesowego; utrzymywanie pozytywnych relacji klientami; udzielanie pomocy konsumentom w języku angielskim drogą mailową i telefoniczną;
Przyjmowanie połączeń przychodzących w ramach I linii wsparcia technicznego; Rozwiązywanie problemów z użytkowaniem sprzętu od użytkowników; Telefoniczne oraz mailowe rozwiązywanie powtarzalnych usterek; Przekazywanie bardziej skomplikowanych zagadnień do specjalistów; Monitorowanie i...