Maintenance of accounting records; Queries resolution, contacts with vendors, customers, etc. Accounts reconciliations; Performing month end closing; Issuing invoices and credit notes; Preparation and posting of journal entries; Ensure compliance with legal and fiscal requirements;
kompleksowa obsługa klientów w języku niderlandzkim i angielskim; odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klientów; rozwiązywanie zaistniałych problemów z obszaru IT; informowanie użytkowników o stanie zamówienia;
kompleksowa obsługa klientów w języku francuskim i angielskim; odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klientów; rozwiązywanie zaistniałych problemów z obszaru IT; informowanie użytkowników o stanie zamówienia;
Wsparcie użytkowników systemów i aplikacji; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych zarówno z oprogramowaniem jak i sprzętem; Kontakt z Managerami z zagranicy celem wdrażania nowych projektów IT; Zarządzanie flotą telefoniczną; Współpraca z dostawcami sprzętu;
Okresowa konserwacja i przegląd maszyn; Usuwanie usterek oraz rozwiązywanie problemów; Udział przy wdrażaniu nowych projektów; Optymalizacja działających instalacji i maszyn;
Okresowa konserwacja i przegląd maszyn; Usuwanie usterek oraz rozwiązywanie problemów; Udział przy wdrażaniu nowych projektów; Optymalizacja działających instalacji i maszyn;
pozyskiwanie nowych Klientów; budowanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji z Klientami; prognozowanie planu sprzedażowego i budżetu; realizacja budżetów; badanie potrzeb na rynku;
Maintenance of master data; Timely performing AR transaction processing with certain procedures; Settlement of customer invoices; Processing customer's credit and accounts receivable; Achieving AR quality standards; Supporting Team Leads; Performing other duties connected with AR area.
Telefoniczna sprzedaż usług i produktów bankowych/ubezpieczeniowych; Doradztwo w zakresie proponowanych usług; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Negocjowanie warunków i przedłużanie umów.
Maintenance of accounting records; Queries resolution, contacts with vendors, customers, etc. Accounts reconciliations; Performing month end closing; Issuing invoices and credit notes; Preparation and posting of journal entries; Ensure compliance with legal and fiscal requirements;
Maintenance of accounting records; Queries resolution, contacts with vendors, customers, etc. Accounts reconciliations; Performing month end closing; Issuing invoices and credit notes; Preparation and posting of journal entries; Ensure compliance with legal and fiscal requirements;
Handling emails, faxes and calls directed to Customer Services; Customer care duties prior or besides orders: product information, stock availability, service level capacity, pricing confirmation, samples and new customer delivery account creations; Order Creation: edits and cancellations based on...
Handling emails, faxes and calls directed to Customer Services; Customer care duties prior or besides orders: product information, stock availability, service level capacity, pricing confirmation, samples and new customer delivery account creations; Order Creation: edits and cancellations based on...
Handling emails, faxes and calls directed to Customer Services; Customer care duties prior or besides orders: product information, stock availability, service level capacity, pricing confirmation, samples and new customer delivery account creations; Order Creation: edits and cancellations based on...