Praca.plPraca Unicall brand of Natural Pharmaceuticals
Unicall brand of Natural Pharmaceuticals
Działalność usługowa
Unicall jest rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze Klienta. Jako brand firmy Natural Pharmaceuticals prowadzimy od wielu lat projekty związane z telefoniczną obsługą Klienta. Stawiamy na profesjonalizm, przejrzyste zasady współpracy i pozytywnych ludzi!
wykształcenie min. średnie; umiejętność obsługi komputera; komunikatywność i wysoka kultura osobista; pewność siebie i pozytywne nastawienie; wytrwałość w dążeniu do celu; mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta; Obowiązki konsultanta: telefoniczna obsługa...
wykształcenie min. średnie; umiejętność obsługi komputera; komunikatywność i wysoka kultura osobista; pewność siebie i pozytywne nastawienie; wytrwałość w dążeniu do celu; mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta; Obowiązki konsultanta: telefoniczna obsługa...
łatwość nawiązywania kontaktu i prowadzenia rozmowy telefonicznej; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność; umiejętność obsługi komputera i sprawne pisanie na klawiaturze; orientacja na cel; dodatkowy atut: doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
łatwość nawiązywania kontaktu i prowadzenia rozmowy telefonicznej; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność; umiejętność obsługi komputera i sprawne pisanie na klawiaturze; orientacja na cel; dodatkowy atut: doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
łatwość nawiązywania kontaktu i prowadzenia rozmowy telefonicznej; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność; umiejętność obsługi komputera i sprawne pisanie na klawiaturze; orientacja na cel; doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta; dodatkowy atut: doświadczenie pracy w...
łatwość nawiązywania kontaktu i prowadzenia rozmowy telefonicznej; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność; umiejętność obsługi komputera i sprawne pisanie na klawiaturze; orientacja na cel; dodatkowy atut: doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
łatwość nawiązywania kontaktu i prowadzenia rozmowy telefonicznej; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność; umiejętność obsługi komputera i sprawne pisanie na klawiaturze; orientacja na cel; dodatkowy atut: doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.