• Realizacja procesów wdrożenia usług raportowania dla Klientów • Sporządzanie raportów finansowych i zarządczych oraz analiz i prognoz finansowych dla Klientów • Sporządzanie biznesplanów, studiów wykonalności, analiz ekonomicznych dla Klientów • Udział w projektach doradczych...
• Realizacja procesów wdrożenia usług raportowania dla Klientów • Sporządzanie raportów finansowych i zarządczych oraz analiz i prognoz finansowych dla Klientów • Sporządzanie biznesplanów, studiów wykonalności, analiz ekonomicznych dla Klientów • Udział w projektach doradczych...
• prowadzenie teczek pracowników • wprowadzanie danych do systemu płacowego i programu Płatnik • naliczanie wynagrodzeń dla pracowników Klienta • sporządzanie raportów, deklaracji i zestawień dla instytucji zewnętrznych w zakresie obsługi kadrowo-płacowej • przygotowywanie...
• bieżąca obsługa księgowa Klientów firmy • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych • sporządzanie deklaracji podatkowych CIT i VAT • kontakt z US • bieżąca kontrola przebiegu rozliczeń podatkowych