Celem Agencji Zatrudnienia HR SIGMA jest umożliwienie kontaktu pomiędzy rozwijającymi się firma a profesjonalistami na rynku pracy. Główne założenia firmy opierają się na prowadzeniu analizy zatrudnienia u pracodawcy, badaniu potrzeb związanych z budowaniem nowych stanowisk pracy, określaniu kwalifikacji i predyspozycji zawodowych kandydatów, selekcji nadesłanych dokumentów aplikacyjnych oraz na przygotowaniu i prowadzeniu rozmów rekrutacyjnych na wybrane stanowiska. Pracodawcom firma gwarantuje pomoc w doborze kandydatów do pracy na stanowiska wymagające szczególnych predyspozycji i kwalifikacji.
współtworzenie i wdrażanie strategii finansowej firmy; nadzór nad przygotowaniem skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz raportów; nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej...
rozładunek i przyjęcie towaru w systemie; przewóz komponentów z produkcji na magazyn i z magazynu na produkcję, wprowadzanie i weryfikowanie stanu magazynowego. odbiór gotowych wyrobów z linii produkcyjnej kompletacja i przygotowywanie towaru do wysyłki;
dbanie o wizerunek firmy, dostawa towarów (oleju w beczkach 40l) w określone miejsca na wcześniej zaplanowanych trasach, odbiór zużytego oleju z punktów gastronomicznych, transport zużytego oleju do magazynu.
Kontakt między klientem, a inżynierem sprzedaży; Podstawowe telefoniczne techniczne wsparcie klienta; Ocena, oraz kwalifikacja potrzeb potencjalnego klienta; Raportowanie do przełożonego; Wspieranie i kierowanie strategicznymi inicjatywami marketingowymi w celu oceny specyficznego potencjału...
Prowadzenie akt osobowych pracowników; Opracowanie i aktualizacja regulaminów pracy, wynagrodzeń, ZFŚS. Przygotowywanie umów przedwstępnych, umów o pracę oraz pozostałych umów cywilnoprawnych. Opracowanie i aktualizacja zakresów obowiązków dla pracowników firmy. Prowadzenie i...
Realizowanie założonych celów sprzedażowych zgodnie z przyjętą polityką rozwoju firmy, Sporządzanie raportów z działań, Dbanie o wynik sprzedażowy, Rozwój sieci kanałów dystrybucji na podległym regionie, Analiza rynku i monitoring działań konkurencji, Budowanie i podtrzymywanie...
Realizowanie założonych celów sprzedażowych zgodnie z przyjętą polityką rozwoju firmy, Sporządzanie raportów z działań, Dbanie o wynik sprzedażowy, Rozwój sieci kanałów dystrybucji na podległym regionie, Analiza rynku i monitoring działań konkurencji, Budowanie i podtrzymywanie...
Teren działania: woj. łódzkie, woj. wielkopolskie, woj. mazowieckie Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami z branż lotnictwa, rolnictwa, motoryzacji, sprężarek, budownictwa, energetyka, hydraulika, przemysł ogólny, hutnictwo. Odbiór, oraz analiza...
Kontakt między klientem, a inżynierem sprzedaży; Podstawowe telefoniczne techniczne wsparcie klienta; Ocena, oraz kwalifikacja potrzeb potencjalnego klienta; Raportowanie do przełożonego; Wspieranie i kierowanie strategicznymi inicjatywami marketingowymi w celu oceny specyficznego potencjału...
Weryfikacja i kontrola dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym i przyjętymi u pracodawcy procedurami Dekretowanie dokumentów (gł. zewnętrznych) w systemie finansowo-księgowym Rozliczanie delegacji Prowadzenie i uzgadnianie rejestrów VAT (w ramach swojego zakresu...
min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży nieruchomości inwestycyjnych; mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym; rozeznanie w rynku nieruchomości przemysłowych na Śląsku; mile widziany własny portfel klientów biznesowych;
Pozyskiwanie nowych klientów B2B; Analizowanie potrzeb klienta; Budowanie długoterminowych relacji z obsługiwanymi klientami; Realizowanie indywidualnych planów sprzedaży; Przygotowywanie strategii marketingu internetowego dla Klientów;
Prowadzenie akt osobowych pracowników; Opracowanie i aktualizacja regulaminów pracy, wynagrodzeń, ZFŚS. Przygotowywanie umów przedwstępnych, umów o pracę oraz pozostałych umów cywilnoprawnych. Opracowanie i aktualizacja zakresów obowiązków dla pracowników firmy. Prowadzenie i...
min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży nieruchomości inwestycyjnych; mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym; rozeznanie w rynku nieruchomości przemysłowych na Śląsku; mile widziany własny portfel klientów biznesowych;
projektowanie konstrukcji budowlanych; przygotowanie modeli 3D oraz rysunków 2D; tworzenie koncepcji i optymalizacja rozwiązań projektowych; tworzenie dokumentacji technicznej; tworzenie listy materiałowych; wykonywanie obliczeń statycznych;