Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
The PTP Tower Lead has operational responsibility for the Invoice to Pay (I2P) service delivery activities. The person in this role is responsible for ensuring that service is delivered to the Client in line with the contract and the agreed SLAs. The I2P Lead is accountable for customer satisfaction...
Charakterystyka pracy: Uczestnictwo w pracach projektowo - analitycznych; Koordynacja i przygotowanie spójnej specyfikacji rozwiązania; Przygotowywanie elementów oprogramowania na podstawie dostępnej specyfikacji i wykonywanie testów jednostkowych; Monitorowanie i zapewnienie jakości...
Charakterystyka pracy: Analiza i tworzenie nowych zasileń hurtowni; Analiza, projektowanie i tworzenie procesów ETL; Projektowanie i tworzenie metadanych biznesowych (tabele wymiarów, data marty, agregaty, tabele faktów) oraz metadanych technicznych (mapowania i transformacje danych od systemu...
Charakterystyka pracy: Wytwarzanie, wdrożenie oraz testowanie aplikacji internetowych dla klientów firm międzynarodowych; Zapewnienie wsparcia w zakresie analizy i projektowania we wszystkich fazach wytwarzania oprogramowania, sugerowanie najbardziej efektywnych rozwiązań wdrożenia...
Charakterystyka pracy: Wytwarzanie, wdrożenie oraz testowanie aplikacji internetowych dla klientów firm międzynarodowych; Zapewnienie wsparcia w zakresie analizy i projektowania we wszystkich fazach wytwarzania oprogramowania, sugerowanie najbardziej efektywnych rozwiązań wdrożenia...
Zakres obowiązków: Jako Starszy Administrator-Programista Systemów ERP będziesz odpowiedzialny za instalację, konfigurację oraz utrzymywanie aplikacji ERP z rodziny produktów Oracle. Zakres obowiązków obejmuje administrację warstwą aplikacji, bazą danych i systemem operacyjnym z rodziny...
Charakterystyka pracy: Wytwarzanie, wdrożenie oraz testowanie aplikacji internetowych dla klientów firm międzynarodowych; Zapewnienie wsparcia w zakresie analizy i projektowania we wszystkich fazach wytwarzania oprogramowania, sugerowanie najbardziej efektywnych rozwiązań wdrożenia...
Role Description: Java Team Leader/Associate Manager is a key, highly responsible role of team of Java developers by full understanding the project objective, scope and priorities, and actively supporting project management in on-time and on-budget delivery. Among the day-to-day Team Leader /...
Accenture has an over 25 years of experience on Polish market: Support of 9 out of 10 technology mergers in Poland; Facilitation of 80% of mobile calls in Poland by systems implemented by Accenture; Most complex IT transformations in Poland; 60% of current accounts in Polish banks work on systems...
Charakterystyka pracy: Tworzenie aplikacji zgodnie z najnowszymi trendami technologicznymi oraz UIUX; Projektowanie aplikacji, dobór narzędzi i bibliotek Identyfikacja, tworzenie prototypu i implementacja najlepszych praktyk dla rozwoju natywnych aplikacji iOS; Dbałość o wysoką jakość kodu i...
Key responsibilities: Prepare month-end reporting in a timely and accurate manner, with emphasis on detailed analysis; Perform a review of both B/S and P/L for errors, omissions or inconsistencies, variance analysis; Interpreting and analyzing actual results and variances; Assist in the preparation...
Key responsibilities may include: Audit own data entry for accuracy and make required corrections; Conduct data verification; Produce standard correspondence by following existing templates. Adhere to client formatting and quality standards. Proof and edit work for syntax, grammar and punctuation;...
You will be the part of General Ledger team and your key responsibilities, that we are going to train you to, will include: Creation of master data records; Performing Fixed Assets transactions; Accounts maintenance and clearing; Supporting Month End Close process; Maintaining regular relationship...