Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
Job responsibilities Work with the team on grey area cases and develop best review practices; Develop and maintain knowledge of client specific business environment; Develop and maintain an understanding of customer Service Level Agreements and department's/product's key performance requirements;...
As Senior Accountant in Order To Cash Department you will handle B2B relations with our customers. Mainly related to: Collecting due receivables; Influencing customers, negotiating and building long term business relationships; Cooperating closely with other teams (customer service, sales, finance...
Job responsibilities Work with the team on grey area cases and develop best review practices; Develop and maintain knowledge of client specific business environment; Develop and maintain an understanding of customer Service Level Agreements and department's/product's key performance requirements;...
Job responsibilities Work with the team on grey area cases and develop best review practices; Develop and maintain knowledge of client specific business environment; Develop and maintain an understanding of customer Service Level Agreements and department's/product's key performance requirements;...
Job responsibilities Work with the team on grey area cases and develop best review practices; Develop and maintain knowledge of client specific business environment; Develop and maintain an understanding of customer Service Level Agreements and department's/product's key performance requirements;...
Job responsibilities Working with the Client Service Manager to ensure both contractual and operational Key Performance Indicators are met; Acting as an escalation point for all AR Helpdesk related issues raised by the client. Ensuring the fast resolution of these issues and also finding ways of...
Czym będziesz się zajmować? Jako Business Service Advisor będziesz odpowiedzialny za wsparcie i rozwiązywanie problemów przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, którzy swoją działalność prowadzą w Niemczech, Szwajcarii lub Austrii. Przede wszystkim, będziesz:...
What will you do? You will be responsible for reviewing web data for our Client in a given language. Mostly, you will: Provide back-end support to our client's customer; Review data according to Client guidelines; Work within the agreed timelines, quality and quantity standards; Need to keep up to...
What will you do? You will be responsible for reviewing web data for our Client in a given language. Mostly, you will: Provide back-end support to our client's customer; Review data according to Client guidelines; Work within the agreed timelines, quality and quantity standards; Need to keep up to...
What will you do? You will be responsible for reviewing web data for our Client in a given language. Mostly, you will: Provide back-end support to our client's customer; Review data according to Client guidelines; Work within the agreed timelines, quality and quantity standards; Need to keep up to...
What will you do? You will be responsible for reviewing web data for our Client in a given language. Mostly, you will: Provide back-end support to our client's customer; Review data according to Client guidelines; Work within the agreed timelines, quality and quantity standards; Need to keep up to...
What will you do? You will be responsible for reviewing web data for our Client in a given language. Mostly, you will: Provide back-end support to our client's customer; Review data according to Client guidelines; Work within the agreed timelines, quality and quantity standards; Need to keep up to...
Job Description: Performing PTP and RTR activities for applicable client entities according to procedures; Completing knowledge transfer plan; Supporting automation process through process analysis; Balance sheet accounts reconciliations; Manual Invoice allocations and accruals;
Czym się będziesz zajmować: Rozwojem i utrzymaniem aplikacji z wykorzystaniem Java i WebServices; Przygotowaniem konfiguracji aplikacji z wykorzystaniem XML i SQL; Pracą z wykorzystaniem narzędzi DevOps (Jira, Jenkins, Ansible, Git, IntelliJ)
Na tym stanowisku będziesz pracować w zespole budującym rozwiązania DevOps dla aplikacji Oracle Xstore oraz wspierającym jej utrzymanie. Czym będziesz się zajmować? Administracją oraz automatyzacją systemów w zakresie technologii Windows Utrzymaniem i rozwijaniem narzędzi DevOps...