Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
WHAT WILL YOU DO? You will be a part of a special group for solving the most difficult issue and define business solutions for our clients. You will work globally on projects between business and technology and deliver business value architecture. Your tasks will include: Participation in full...
Jako członek zespołu, będziesz: Wspierać rekruterów w codziennych obowiązkach administracyjnych; Nawiązywać i utrzymywać relacje z kandydatami (umawianie rozmów etc.) Dbać o właściwy przepływ informacji i dokumentów w procesie rekrutacji; Wspierać rekruterów w selekcji telefonicznej...
Jako nasz People Advisor będziesz: Współpracować z kadrą zarządzającą w ramach zapewnienia pracownikom jak najlepszych możliwości rozwoju; Czuwać nad edukacją osób zarządzających zespołami oraz pełniących role mentorów; Odpowiadać za właściwy przebieg procesów HR;...
Czym się będziesz zajmować: Tworzenie i realizację procesów w obszarze architektury technicznej lub DevOps (Agile), Przygotowanie dokumentacji technicznej (projekty techniczne, specyfikacje), Tworzenie, obsługa i rozwój mechanizmów wspierających zarządzanie kodem i rozwój oprogramowania,...
What will you do? Supervision over the operations of the RTR/OTC team and monitor team's adherence to client policies & procedures; Coordinate completion of all RTR/OTC activities for applicable client entities in line with the contract, including ensuring timely and accurate month end closing;...
As a key player in the Global Customer Solutions Team, the Global Customer Support (GCS) Agent will have responsibility to monitor and respond to clients’ specific typology of requests (invoice copies etc.) in line with service levels agreed with the client and to ensure that proper quality...
What will you do: Search for candidates using different tools and ways (ex. Internal and external database, social media, professional forums and portals) Establish and maintain contacts with identified candidates; Identify alternative sourcing strategies; Acquire and analyze information from the...
What will you do? In our team, you will coordinate various digital marketing projects, across various clients and Accenture teams. Mostly you will: Act as the single point of contact for various Clients; Coordinate work of team performing content integration in CMS systems; Manage project delivery...
Key responsibilities may include: Working in finance and accounting/logistics projects for our Clients; Creating positive relationship with our Clients; Documents analysis; Working with SAP or Oracle; Reporting to Team Leader; Taking part in daily tasks and activities;
What will you do: Collect outstanding receivables while adhering to client policies and procedures pertaining to Collections; Contact Agencies, advertisers and all other customers via Phone & Email to collect outstanding debts Escalate any uncollected debts for approval to allocate uncollected...
Key responsibilities: Ensure timely & first time resolution of customer queries/booking requests received through email; Extract/compile reports as required in timely manner with accuracy; Collaboration with customer services/sales team of the client; Checking exceptions; Written communication with...
What will you do: Provide back-end support to our client Review data according to Client guidelines Process accounts flagged for review of potentially sensitive content to ensure there are no violations of policies Work within the agreed timelines, quality and quantity standards Need to keep up to...
What will you do: Customer Service activities related to service and repair requests from the customers over the phone or via e-mail; Validation of contractual agreements related to Service and Repair process; Order management and returns management activities in SAP; Coordination of service and...
What will you do: Customer Service activities related to service and repair requests from the customers over the phone or via e-mail; Validation of contractual agreements related to Service and Repair process; Order management and returns management activities in SAP; Coordination of service and...