Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zarządzanie stanem zapasów i zamówień; Odpowiedzialność za analizę zapasów i kosztów zwrotu w stosunku do sprzedaży; Składanie i monitorowanie zamówień zakupów; Współpraca z wewnętrznymi działami w zakresie obiegu i kontroli dokumentów; Raportowanie do Kierownika ds. Operacyjnych;
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych zespołu dwóch podlegających Przedstawicieli Handlowych; Realizacja indywidualnego planu sprzedaży; Budowanie zespołu sprzedażowego; Monitorowanie, analiza oraz raportowanie działań Przedstawicieli Handlowych do Zarządu firmy;...
Aktywna sprzedaż produktów firmy – nowych urządzeń dźwigowych; Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa stałych klientów; Zarządzanie całym procesem ofertowania i negocjowania warunków umowy; Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami; Opieka posprzedażowa klienta; Doradztwo techniczne;
Administracja systemem SAP – moduł finansowo-księgowy; Zapewnienie sprawnej współpracy z innymi systemami informatycznymi stosowanymi w firmie; Udział w zespołowych projektach SAP i wdrażaniu SAP w innych spółkach firmy; Implementacja nowych rozwiązań SAP; Raportowanie do Głównego Księgowego;
Zarządzanie stanem zapasów i zamówień; Odpowiedzialność za analizę zapasów i kosztów zwrotu w stosunku do sprzedaży; Składanie i monitorowanie zamówień zakupów; Współpraca z wewnętrznymi działami w zakresie obiegu i kontroli dokumentów; Raportowanie do Kierownika ds. Operacyjnych;
Managing product localization process; Managing local interfaces, stock accuracy, inventories, purchase orders; Managing environmental matters and reports; Responsibility for stock comparison and cost of returns in relation to sales; Reporting to Operations Lead;
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych zespołu dwóch podlegających Przedstawicieli Handlowych; Realizacja indywidualnego planu sprzedaży; Budowanie zespołu sprzedażowego; Monitorowanie, analiza oraz raportowanie działań Przedstawicieli Handlowych do Zarządu firmy;...
aktywna sprzedaż produktów firmy – materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych; pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długofalowych kontaktów handlowych; realizowanie celów sprzedażowych; odbywanie spotkań handlowych z potencjalnymi Klientami firmy;
Realizacja planów sprzedażowych; Opieka nad Klientem serwisowym poprzez bieżące przekazywanie informacji dotyczących serwisowanych urządzeń dźwigowych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Przygotowywanie ofert handlowych; Negocjowanie warunków sprzedaży; Budowanie długofalowych relacji...
Aktywne pozyskiwanie klientów m.in. z branży kosmetycznej, farmaceutycznej i chemii gospodarczej; Sprzedaż usług do biznesu; Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacji usług firmy; Udział w targach branżowych; Dbanie o dobry wizerunek firmy;
Prowadzenie rzetelnej obsługi Klienta – w języku czeskim, w zakresie realizacji zamówień; Udzielanie informacji oraz wsparcie Klientów w wykonywaniu transakcji; Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa korespondencji e-mail;
Zarządzanie kalendarzem spotkań kadry zarządzającej; Organizowanie podróży służbowych, spotkań biznesowych i konferencji; Ewidencjonowanie obiegu dokumentów wewnętrznych zgodnie ze standardami firmy; Przygotowywanie dokumentów i materiałów na wydarzenia i wyjazdy biznesowe;...
Preparing communication concept for quarterly incentives in cooperation with sales and marketing department; Implementation of communication activities with all departments according to strategy and business needs; Preparation of quarterly support presentations and visualizations about communication...
Prowadzenie rzetelnej obsługi Klienta – w języku niemieckim, w zakresie realizacji zamówień; Udzielanie informacji oraz wsparcie Klientów w wykonywaniu transakcji; Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa korespondencji e-mail;
Realizacja założonych celów sprzedażowych; Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę; Budowanie i rozwój długofalowych relacji z Klientami; Monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji; Przygotowywanie raportów ze spotkań handlowych;