aktywne przygotowywanie potraw i dań dostosowanych do indywidualnych okoliczności i wymagań klientów; uczestniczenie w kreowaniu menu oraz ofert promocyjnych; utrzymywanie wysokich standardów potraw; przestrzeganie zasad higieny pracy oraz przepisów HACCP;
współtworzenie strategii handlowej; prowadzenie kampanii marketingowych i działań promocyjnych; tworzenie materiałów reklamowych, wizualizacji; prowadzenie kampanii na portalach społecznościowych; prowadzenie kampanii w internecie; opieka nad stroną internetową; współpraca z mediami i...
współtworzenie strategii handlowej; prowadzenie kampanii marketingowych i działań promocyjnych; tworzenie materiałów reklamowych, wizualizacji; prowadzenie kampanii na portalach społecznościowych; prowadzenie kampanii w internecie; opieka nad stroną internetową; współpraca z mediami i...
profesjonalna, bieżąca obsługa gości; przeprowadzanie procedur zameldowania/wymeldowania zgodnie z obowiązującymi standardami; prowadzenie rozliczeń gości; przyjmowanie i zarządzanie rezerwacjami; udzielanie informacji o ofercie hotelu; telefoniczna i mailowa sprzedaż usług Pałacu;...
miejsce pracy: Żelechów / mazowieckie Opis stanowiska: sprawowanie nadzoru nad pracą zmiany; aktywne przygotowywanie potraw i dań dostosowanych do indywidualnych okoliczności i wymagań klientów; nadzór nad właściwym przechowywaniem produktów; uczestniczenie w kreowaniu menu oraz ofert...
miejsce pracy: Żelechów / mazowieckie Opis stanowiska: sprawowanie nadzoru nad pracą zmiany; aktywne przygotowywanie potraw i dań dostosowanych do indywidualnych okoliczności i wymagań klientów; nadzór nad właściwym przechowywaniem produktów; uczestniczenie w kreowaniu menu oraz ofert...
Zadania: współtworzenie strategii handlowej; prowadzenie kampanii marketingowych i działań promocyjnych; tworzenie materiałów reklamowych, wizualizacji; prowadzenie kampanii na portalach społecznościowych; prowadzenie kampanii w internecie; opieka nad stroną internetową; współpraca z...
dbałość o najwyższą jakość świadczonych przez hotel usług; koordynowanie i nadzorowanie całokształtu prac w hotelu; kompleksowe zarządzanie personelem; wdrażanie procesów optymalizacji funkcjonowania hotelu; przygotowywanie raportów i analiz