Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
obsługa płatności; weryfikacja poprawności płatności; wyszukiwanie problemów związanych z płatnościami; rozwiązywanie problemów związanych z płatnościami; kontakt z Klientami Zagranicznymi oraz lokalnymi oddziałami Banku;
Processing orders in SAP; Appling judgement on purchase orders, quotes or other sales documents; Ensuring accurate order entry; Identifying,communicate and resolve queries; Fulfilment of licenses and maintaining all customer licensing profiles within SAP; Interfacing with Finance and Credit Control...
codzienna praca w j. obcym; obsługa operacji związanych z ryzykiem praca w Zespole AML (Anti MoneyLaundering) analiza dokumentacji Klienta; weryfikacja danych i umów w języku angielskim; sprawdzanie wiarygodności potencjalnych Klientów; raportowanie wykonanych zadań do Team Leadera; kontakt z...
procesowanie zamówień; wprowadzanie zamówień do systemu SAP; sprawdzanie zgodności dokumentów z informacjami w systemie; identyfikacja niezgodności w zamówieniach; wystawianie faktur oraz licencji; odpowiadanie na zapytania klientów;
praca w zespole AML (Anti Money Laundering) kontakt z zagranicznymi jednostkami biznesowymi; identyfikacja i weryfikacja potencjalnego ryzyka; weryfikacja wiarygodności aktualnych i nowych klientów banku pod kątem ryzyka reputacyjnego; zbieranie i selekcjonowanie informacji; weryfikacja...
analiza dokumentacji Klienta; identyfikacja i weryfikacja potencjalnego ryzyka; kontakt z zagranicznymi jednostkami biznesowymi; weryfikacja wiarygodności aktualnych i nowych klientów bank; przygotowywanie raportów; współpraca z członkami zespołu AML;
procesowanie zamówień; wprowadzanie zamówień do systemu SAP; sprawdzanie zgodności dokumentów z informacjami w systemie; identyfikacja niezgodności w zamówieniach; wystawianie faktur oraz licencji; odpowiadanie na zapytania klientów;
praca w back office w zespole AML (Anti Money Laundering) kontakt z zagranicznymi jednostkami biznesowymi; identyfikacja i weryfikacja potencjalnego ryzyka; weryfikacja wiarygodności aktualnych i nowych klientów banku pod kątem ryzyka reputacyjnego, sankcji międzynarodowych i związków z...
Przygotowanie cyklicznych raportów sprzedaży (również w języku angielskim), Analiza danych rynkowych i sprzedażowych potrzebnych do przygotowania właściwych działań rynkowych, Opracowywanie zadań sprzedaży (ilościowe i jakościowe ) dla poszczególnych pracowników działu sprzedaży,...
Profesjonalna obsługa klienta w zakresie: realizacji zamówień, organizacji dostaw,obsługi posprzedażowej i reklamacji (również na rynku międzynarodowym), Samodzielny nadzór płatności klientów, Aktualizacja bazy danych odbiorców, Organizacja dostaw bezpośrednich z fabryk do klientów;...
Opieka klienta w zakresie: realizacji zamówień, organizacji dostaw, obsługi posprzedażnej, w tym reklamacji na rynku międzynarodowym; Współpraca z zewnętrznymi jednostkami prowadzącymi usługi w ww. zakresie; Organizacja dostaw bezpośrednich z fabryk do klientów; Współpraca z działami...
Opieka klienta w zakresie: realizacji zamówień, organizacji dostaw, obsługi posprzedażnej, w tym reklamacji na rynku międzynarodowym; Współpraca z zewnętrznymi jednostkami prowadzącymi usługi w ww. zakresie; Organizacja dostaw bezpośrednich z fabryk do klientów; Współpraca z działami...
Wsparcie realizacji działań działu HR i Finansów w zakresie przygotowywania i uzupełniania dokumentacji kadrowej, w tym list obecności, teczek osobowych, administrowania absencjami, zgłoszeniami na szkolenia, zgłoszeniami do benefitów itp. Tworzenie prezentacji na potrzeby działów, Pomoc...
sortowanie i opisywanie dokumentów; przygotowanie dokumentów do wysyłki; przygotowywanie zestawień płatności (również w języku angielskim) przygotowywanie informacji dotyczących zaliczek i płatności; zarządzanie korespondencją i dokumentacją finansowo-księgową; wyjaśnianie...
Przygotowywanie prezentacji w Power Point; Praca w programach graficznych/ przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych; Prowadzenie kalendarza wydarzeń edukacyjno-informacyjnych oraz ich współorganizowanie; Współpraca z agencjami reklamowymi i graficznymi oraz drukarniami;...