Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
monitoring, kontrola i wsparcie procesów dla kilku aplikacji bankowych; zarządzanie problemami i incydentami (druga linia wsparcia) dla kilku aplikacji; wykonywanie zmian w aplikacjach, udział przy wdrożeniach testowych i produkcyjnych; zarządzanie środowiskami produkcyjnymi i testowymi dla...
Instalacja i utrzymanie serwerów Windows wraz z usługami pokrewnymi; Samodzielne administrowanie usługami IT w obszarze zgodnym z posiadanymi kwalifikacjami; Wsparcie operacyjne dla zespołu w zakresie utrzymania usług infrastruktury IT; Aktywny udział w projektach wdrożeniowych np. disaster...
Tworzenie i aktualizacja harmonogramów dla klientów indywidualnych; Prowadzenie bieżącej dokumentacji sprzedaży; Prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z zarządzeniami i schematem obiegu dokumentów; Zapewnianie usług pre-sales oraz udzielanie odpowiedzi na zapotrzebowania Klientów;...
Implement and maintain standards for information system security and physical security; Ensure compliance with the Company standards and controls; Maintaining the IT system security plan and associated documentation and to; Ensure the secure operation of the information system throughout its life...
Maintain database performance, implement new releases and complete maintenance requirements; Maintains quality service by establishing and enforcing organization standards; Maintain system backup and recovery strategies for all databases; Provide technical support (hardware and software) and...
Udział w pełnym procesie tworzenia oprogramowania dedykowanego do klientów z sektora farmaceutycznego. Ścisła współpraca projektowa z centrum kompetencyjnym zlokalizowanym w USA. Projektowanie oraz implementacja nowych funkcjonalności oraz zmian w aplikacjach. Współudział w planowaniu...
• programowanie i utrzymanie systemów w technologii PHP • projektowanie rozwiązań informatycznych • dbałość o jakość kodu • współtworzenie architektury systemów • tworzenie dokumentacji technicznej
tworzenie oraz rozbudowa systemu CRM - Salesforce, uczestnictwo w testowaniu powstającego oprogramowania, współpraca z zespołem testerów i analityków, serwisowanie aplikacji.
Maintain database performance, implement new releases and complete maintenance requirements; Maintains quality service by establishing and enforcing organization standards; Maintain system backup and recovery strategies for all databases; Provide technical support (hardware and software) and...
Koordynowanie oraz monitoring prac w ramach realizowanych projektów związanych z rozwojem software'u urządzeń do odbioru telewizji cyfrowej; Kontakt z Klientem oraz dostawcami (cotygodniowe telekonferencje, spotkania, raporty) Analiza biznesowa wymagań Klienta; Odpowiedzialność za...
Udział w pełnym procesie tworzenia oprogramowania dedykowanego do klientów z sektora farmaceutycznego. Ścisła współpraca projektowa z centrum kompetencyjnym zlokalizowanym w USA. Udział w projektowaniu i implementacji nowych funkcjonalności oraz zmian w aplikacjach. Współudział w...
· Udzielanie wsparcia technicznego (3. linia wsparcia) · Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z administracją aplikacjami · Udzielanie wsparcia technicznego (3. linia wsparcia) · Planowanie i implementacja poprawek systemowych i aplikacyjnych
monitoring, kontrola i wsparcie procesów dla kilku aplikacji bankowych; zarządzanie problemami i incydentami (druga linia wsparcia) dla kilku aplikacji; wykonywanie zmian w aplikacjach, udział przy wdrożeniach testowych i produkcyjnych; zarządzanie środowiskami produkcyjnymi i testowymi dla...
Tworzenie i aktualizacja harmonogramów dla klientów indywidualnych; Prowadzenie bieżącej dokumentacji sprzedaży; Prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z zarządzeniami i schematem obiegu dokumentów; Zapewnianie usług pre-sales oraz udzielanie odpowiedzi na zapotrzebowania Klientów;...