Nasi pracownicy robią ważne rzeczy dla ludzi z niedosłuchem – dzięki szerokiej ofercie najnowocześniejszych aparatów słuchowych mogą podarować osobom niedosłyszącym swobodny kontakt z innymi ludźmi, a także słyszenie przeróżnych dźwięków: muzyki, szczekania psa, świergotu ptaków, nadjeżdżającego samochodu, ulubionego serialu, audycji radiowej.
Ludzie z niedosłuchem mogą być dzięki naszej pracy aktywnymi uczestnikami codziennego społecznego życia, a nie jego wyizolowanymi obserwatorami.
Miejsce wykonywania pracy: opolskie Twoje obowiązki: wsparcie oddziałów w codziennej pracy z Pacjentem i rozwijanie umiejętności pracowników w podnoszeniu efektywności tej obsługi; wsparcie merytoryczne dla zespołu; dbanie o organizację pracy w oddziałach; nadzorowanie realizacji procedur...
Czym się zajmiesz? telefoniczną obsługą Pacjentów w zakresie umawiania wizyt bezpośrednią obsługą Pacjenta w oddziale; udzielaniem informacji dotyczących zakresu świadczonych usług obsługą administracyjną oddziału: prowadzeniem dokumentacji Pacjentów, obsługiwaniem poczty...
Czym się zajmiesz? kompleksową obsługą Pacjenta; wykonywaniem badań słuchu budowaniem długotrwałych relacji z naszymi Pacjentami prezentacją naszej oferty sprzedażowej sprzedażą aparatów słuchowych oraz akcesoriów, baterii, środków pielęgnacyjnych doradzaniem Pacjentom w zakresie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1017 dni
Czym się zajmiesz? kompleksową i profesjonalną obsługą pacjentów niedosłyszących diagnostyką i doborem najlepszego rozwiązania dla Pacjenta z ubytkiem słuchu; doradztwem i sprzedażą w zakresie oferowanych produktów; organizacją pracy własnej i oddziału; pracą z bazą pacjentów...
Czym się zajmiesz? telefoniczną obsługą Pacjentów w zakresie umawiania wizyt bezpośrednią obsługą Pacjenta w oddziale; udzielaniem informacji dotyczących zakresu świadczonych usług obsługą administracyjną oddziału: prowadzeniem dokumentacji Pacjentów, obsługiwaniem poczty...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1018 dni
Twoje obowiązki: kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjentów niedosłyszących diagnostyka i dobór najlepszego rozwiązania dla Pacjenta z ubytkiem słuchu; doradztwo i sprzedaż w zakresie oferowanych produktów; organizacja pracy własnej i oddziału; praca z bazą pacjentów Nasze...
Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Pacjentów – umawianie wizyt bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale; udzielanie informacji o świadczonych usługach; obsługa administracyjna oddziału: prowadzenie dokumentacji Pacjentów, obsługiwanie poczty przychodzącej i wychodzącej; obsługa...
Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Pacjentów – umawianie wizyt bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale; udzielanie informacji o świadczonych usługach; obsługa administracyjna oddziału: prowadzenie dokumentacji Pacjentów, obsługiwanie poczty przychodzącej i wychodzącej; obsługa...
Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Pacjentów – umawianie wizyt bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale; udzielanie informacji o świadczonych usługach; obsługa administracyjna oddziału: prowadzenie dokumentacji Pacjentów, obsługiwanie poczty przychodzącej i wychodzącej; obsługa...
Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Pacjentów – umawianie wizyt bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale; udzielanie informacji o świadczonych usługach; obsługa administracyjna oddziału: prowadzenie dokumentacji Pacjentów, obsługiwanie poczty przychodzącej i wychodzącej; obsługa...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1018 dni
Czym się zajmiesz? kompleksową i profesjonalną obsługą pacjentów niedosłyszących diagnostyką i doborem najlepszego rozwiązania dla Pacjenta z ubytkiem słuchu; doradztwem i sprzedażą w zakresie oferowanych produktów; organizacją pracy własnej i oddziału; pracą w oddziałach...
Czym się zajmiesz? kompleksową obsługą Pacjenta wykonywaniem badań słuchu budowaniem długotrwałych relacji z naszymi Pacjentami prezentacją naszej oferty sprzedażowej sprzedażą aparatów słuchowych oraz akcesoriów, baterii, środków pielęgnacyjnych doradzaniem Pacjentom w zakresie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1020 dni
Twoje obowiązki: kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjentów niedosłyszących diagnostyka i dobór najlepszego rozwiązania dla Pacjenta z ubytkiem słuchu; doradztwo i sprzedaż w zakresie oferowanych produktów; organizacja pracy własnej i oddziału; praca z bazą pacjentów;
Czym się zajmiesz? telefoniczną obsługą Pacjentów w zakresie umawiania wizyt bezpośrednią obsługą Pacjenta w oddziale; udzielaniem informacji dotyczących zakresu świadczonych usług obsługą administracyjną oddziału: prowadzeniem dokumentacji Pacjentów, obsługiwaniem poczty...
Czym się zajmiesz? telefoniczną obsługą Pacjentów w zakresie umawiania wizyt bezpośrednią obsługą Pacjenta w oddziale; udzielaniem informacji dotyczących zakresu świadczonych usług obsługą administracyjną oddziału: prowadzeniem dokumentacji Pacjentów, obsługiwaniem poczty...