utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami biura; organizacja pracy biura rachunkowego; prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami; sporządzanie sprawozdań finansowych; bieżąca kontrola przebiegu rozliczeń podatkowych; koordynacja działań związanych z...
Specjalista ds. Mailowego Rozpatrywania Reklamacji odpowiada za Obsługę i Doradztwo Klientom Niemieckojęzycznym, wsparcie mailowe użytkowników największej na świecie witryny aukcyjnej poprzez rozpatrywanie składanych reklamacji i udzielanie stosownych odpowiedzi.
Rozwijanie portfolio Klientów poprzez bezpośrednie pozyskiwanie kontaktów handlowych; Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z dotychczasowymi Klientami w celu rozwijania sieci sprzedaży na podległych rynkach; Bieżąca obsługa Kontrahentów eksportowych firmy; Aktywny udział w...
Wdrożenie SAP Business One; Analiza zapotrzebowania i wymagań Klienta; Tworzenie dodatkowych raportów i wprowadzanie kolejnych funkcjonalności; Wsparcie Klientów po rozpoczęciu użytkowania systemu SAP; Rozwiązywanie problemów biznesowych i technicznych;
Telefoniczna pomoc Klientom korzystającym z aplikacji webowych w zakresie rozwiązywania problemów i pomocy technicznej; Współpraca z innymi działami firmy celem diagnozowania problemów z aplikacją i bieżącego ich rozwiązywania; Przyjmowanie zgłoszeń Klientów odnośnie problemów z...
Twoim głównym zadaniem będzie podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi Klientami oraz profesjonalne doradztwo obecnym Klientom w maksymalizacji korzyści płynących z używania zaawansowanych opcji oferowanej aplikacji (kontakt telefoniczny z klientami). Dodatkowo będziesz odpowiadał za...
Rozwijanie portfolio Klientów poprzez bezpośrednie pozyskiwanie kontaktów handlowych; Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z dotychczasowymi Klientami w celu rozwijania sieci sprzedaży na podległych rynkach; Bieżąca obsługa Kontrahentów eksportowych firmy; Aktywny udział w...
Osoba na stanowisku Kierownika ds. Jakości będzie odpowiedzialna za realizację polityki firmy w zakresie zapewnienia jakości i bezpieczeństwa produktów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze zarządzania jakością. Główną rolą zatrudnionej osoby będzie podnoszenie...
Współpraca z bieżącymi klientami jak i pozyskiwanie nowych projektów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych; Pozyskiwanie inwestycji i współpraca z architektami; Monitorowanie realizacji zamówień; Budowanie pozytywnych relacji z obecnymi oraz z nowymi klientami;
Pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych oraz budowanie z nimi długofalowych relacji biznesowych; Obsługa stałych Klientów firmy- opieka po-sprzedażowa; Opracowywanie kompleksowych ofert handlowych dostosowanych do potrzeb poszczególnych Klientów; Negocjowanie ofert handlowych; Uaktualnianie...
Twoim głównym zadaniem będzie do-sprzedaż obecnym Klientom zaawansowanych opcji aplikacji oraz utrzymanie obecnych Klientów poprzez kontakty telefoniczne.
Osoba na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta będzie przede wszystkim odpowiedzialna za obsługę i doradztwo klientom niemieckojęzycznym. Poszukujemy osób chętnych do: wsparcia telefonicznego i mailowego użytkowników sprzętu medycznego lub sprzętu RTV/AGD; wsparcia mailowego...
Osoba na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta będzie przede wszystkim odpowiedzialna za obsługę i doradztwo klientom niemieckojęzycznym. Poszukujemy osób chętnych do: wsparcia telefonicznego i mailowego użytkowników sprzętu medycznego lub sprzętu RTV/AGD; wsparcia mailowego...
Prowadzenie i rozwój wybranych linii produktowych (oświetlenie lub systemy okablowania strukturalnego) Organizacja szkoleń dla wybranych, wewnętrznych działów firmy w celu poszerzenia wiedzy o produkcie; Opracowywanie materiałów technicznych; Wsparcie techniczno- handlowe klientów oraz...