budowa i realizacja planu marketingowego; adaptacja firmowej strategii marketingowej do lokalnego rynku; zarządzanie 3-osobowym zespołem; prowadzenie akcji marketingowych za pomocą mediów społecznościowych; koordynowanie pracy grafików w zakresie tworzonych projektów; przygotowywanie...
budowa i realizacja planu marketingowego; adaptacja firmowej strategii marketingowej do lokalnego rynku; zarządzanie 3-osobowym zespołem; prowadzenie akcji marketingowych za pomocą mediów społecznościowych; koordynowanie pracy grafików w zakresie tworzonych projektów; przygotowywanie...
realizacja kampanii PR dla obecnych i nowych produktów; budowanie i utrzymywanie relacji z mediami; współprowadzenie profili w mediach społecznościowych; pisanie i redagowanie materiałów informacyjno-promocyjnych i pism formalnych; monitorowanie wydarzeń branżowych i nawiązywanie...
kompleksowa obsługa posprzedażowa; telefoniczny kontakt z obecnymi Klientami firmy; udzielanie szczegółowych informacji o firmie i jej ofercie; obsługa infolinii przychodzącej;
kompleksowa obsługa posprzedażowa; telefoniczny kontakt z obecnymi Klientami firmy; udzielanie szczegółowych informacji o firmie i jej ofercie; obsługa infolinii przychodzącej;
kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; prawidłowe i terminowe wprowadzanie do systemu FK dokumentów księgowych; rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; segregacja/archiwizacja dokumentów księgowych; wsparcie specjalistów w bieżących pracach;
przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, e-mail) udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeń; diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych; współpraca z innymi działami...
nadzór techniczny nad prowadzonymi pracami budowlanymi; przygotowywanie i analiza dokumentacji budowy; nadzór nad planowaniem, wyceną i zamówieniami; współpraca z inwestorami i podwykonawcami;
prowadzenie biura Zarządu; prowadzenie kalendarza spotkań; obsługa korespondencji i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów; tłumaczenia pism; współpraca z działami firmy; koordynacja spotkań biznesowych oraz obsługa wyjazdów zagranicznych; inne zlecone prace asystenckie;
prowadzenie biura Zarządu; prowadzenie kalendarza spotkań; obsługa korespondencji i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów; tłumaczenia pism; współpraca z działami firmy; koordynacja spotkań biznesowych oraz obsługa wyjazdów zagranicznych; inne zlecone prace asystenckie;
kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; prawidłowe i terminowe wprowadzanie do systemu FK dokumentów księgowych; rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; segregacja/archiwizacja dokumentów księgowych; wsparcie specjalistów w bieżących pracach;
kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; prawidłowe i terminowe wprowadzanie do systemu FK dokumentów księgowych; rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; segregacja/archiwizacja dokumentów księgowych; wsparcie specjalistów w bieżących pracach;
prowadzenie dokumentacji i archiwizacja; pomoc w bieżących pracach biura; pomoc w obsłudze korespondencji; pozostałe czynności biurowe i pomoc administracyjna na rzecz innych pracowników;
prowadzenie biura Zarządu; prowadzenie kalendarza spotkań; obsługa korespondencji i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów; tłumaczenia pism; współpraca z działami firmy; koordynacja spotkań biznesowych oraz obsługa wyjazdów zagranicznych; inne zlecone prace asystenckie;
telefoniczna i e-mailowa obsługa Klientów firmy; obsługa infolinii przychodzącej; udzielanie informacji na temat produktu i świadczonych usług; dbanie o najwyższy standard obsługi Klienta;