Implementacja oprogramowania; Rozwój funkcjonującego oprogramowania; Projektowanie indywidualnych rozwiązań oraz dopasowanie aplikacji do potrzeb biznesowych i strategii organizacji;
sprzedaż wyrobów medycznych w oparciu o procedury przetargowe, aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie z nimi długofalowych relacji (szpitale, hurtownie), przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych oraz przetargów, realizacja budżetu, planów sprzedaży oraz działań promocyjno-edukacyjnych.
Współtworzenie, wdrażanie oraz koordynowanie strategii marketingowej, Tworzenie, planowanie i rozliczanie planów marketingowych, Analiza sprzedaży, proponowanie działań na rzecz poprawy wyników, Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi, Przygotowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych;
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej; analiza rynku, badań konsumenckich i monitorowanie działań konkurencji; odpowiedzialność za kreowanie wizerunku marki; współpraca z działem sprzedaży; zarządzanie budżetem marketingowym; nadzór i koordynacja wszystkich działań promocyjnych firmy;
współtworzenie, wdrażanie i koordynowaniestrategii marketingowej, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi idrukarniami, reprezentowanie firmy na spotkaniachbiznesowych, kontakt z mediami, zarządzanie...
Bieżące prowadzenie spraw pracowników i pracodawcy z zakresu kadr i płac, Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej(akta osobowe,zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe itp.), Sporządzanie deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych,...
Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę,cywilno-prawnych oraz aneksów, Wsparcie w przygotowaniu polityki płacowej, Uczestnictwo w projektowaniu systemów motywacyjnych krótko i długo terminowych, Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk płacowych, Reprezentowanie firmy w...
Zarządzanie działalnością firmy w kanale on-line, Zarządzanie zespołem specjalistów w dziale-commerce, Udział w rozwoju sklepu internetowego, Współpraca z działem sprzedaży oraz działem IT, Nadzorowanie kampanii marketingowych, Analiza efektywności prowadzonych kampanii, Uczestnictwo w...
Administrowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu internetowego, Współpraca z grafikiem, Wystawianie na stronie internetowej sklepu nowych produktów, Zarządzanie ofertami sklepu internetowego na portalach aukcyjnych i branżowych, Przygotowywanie zestawień i analiz...
Kreowanie i realizacja sprzedaży online, Udział w określaniu polityki rozwijania kanałów sprzedaży online, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży; Analizowanie działań konkurencji, Zarządzanie podległym personelem, Współpraca z działami...
obsługa bieżących zleceń; wysyłanie ofert do Klientów; udzielanie odpowiedzi Klientom na temat ofert; aktywne poszukiwanie nowych Klientów; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; praca zdalna;
opracowanie i realizacja strategii marketingowej firmy; przygotowywanie planów marketingowych oraz akcji promocyjnych; zarządzanie budżetami marketingowymi, monitorowanie rynku, analiza działań konkurencji oraz trendów rynkowych; współpraca z działem sprzedaży, monitorowanie skuteczności...
przeprowadzanie kampanii marketingowych w Internecie (social media, kampaniee-mailingowe, SEO/SEM) projektowanie, rozwijanie i utrzymanie stron internetowych oraz społecznych kanałów medialnych firmy; analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań, monitorowanie i planowanie budżetu...
przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych, współpraca z działem sprzedaży w celu zwiększania sprzedaży i rozpoznawalności marki, analiza ryku i konkurencji, redagowanie i publikacja materiałów informacyjnych, wsparcie w przygotowywaniu materiałów promocyjnych, analiza...
przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych, współpraca z działem sprzedaży w celu zwiększania sprzedaży i rozpoznawalności marki, analiza ryku i konkurencji, redagowanie i publikacja materiałów informacyjnych, wsparcie w przygotowywaniu materiałów promocyjnych, analiza...