komunikacja z klientami i współpracownikami z zagranicznych oddziałów; mailowa i telefoniczna komunikacja z lokalnymi firmami (dostawcy, obsługa klienta, księgowość) obsługa kont klientów i dostawców; przetwarzanie danych finansowych; badanie rynku; weryfikacja i uzgadnianie sprawozdań...
rozwój oprogramowania dostosowywanie rozwiązań technicznych do strategii biznesowej firmy projektowanie innowacyjnych rozwiązań w najnowszych technologiach współpraca z zespołem oraz dzielenie się wiedzą; współpraca z Klientem firmy w Wielkiej Brytanii; utrzymywanie najwyższych...
aktywne pozyskiwanie i Obsługa Klientów biznesowych (sektor B2B) przygotowywanie ofert handlowych; stała opieka nad istniejącymi Klientami; budowanie sieci partnerów handlowych; analiza potrzeb Klientów i doradztwo w zakresie doboru właściwego rozwiązania z oferty firmy;
raportowanie działań sprzedażowych w systemie on-line; aktywna sprzedaż Usług poprzez Obsługę Klienta w terenie (D2D) prowadzenie rozmów z Klientami i udzielanie informacji na temat oferowanych usług/promocji w domu u Klienta;
wizyty handlowe w salonach kosmetycznych i SPA na wyznaczonym terenie nawiązywanie kontaktów, prezentacje oferty, rozpoznawanie potrzeb i zbieranie zamówień praca w terenie; rozwijanie współpracy ze stałymi Klientami; poszukiwanie nowych Klientów; sprzedaż bezpośrednia ewidencjonowanie...
zarządzanie serwerami; identyfikowanie, zapobieganie i usuwanie awarii utrzymywanie aktualnej dokumentacji infrastruktury IT administrowanie uprawnieniami do zasobów teleinformatycznych firmy; zarządzanie firmowymi serwerami i systemem archiwizacji danych; wsparcie użytkowników w zakresie...
zapewnianie odpowiednich standardów jakości oferowanych produktów; tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad przestrzeganiem systemów, standardów, metod i technik - zapewnienia jakości; analizowanie problemów jakościowych; wdrażanie działań korygujących; wyjazdy służbowe