umiejętność kreowania i skutecznego wdrażania efektywnych narzędzi wspierających sprzedaż; znajomość marketingu internetowego, praktycznych zastosowań mechanizmów reklamowych w social media i analitycznych Google w działaniach promocyjnych; analiza/monitoring i optymalizacja prowadzonych...
bieżąca obsługa Klienta – telefoniczna i mailowa, pozyskanie nowych kontaktów klientów, przygotowywanie ofert i doradztwo w zakresie doboru usług, przyjmowanie zamówień, fakturowanie, negocjowanie z Klientem, realizacja elementów organizacyjnych szkoleń.
bieżąca obsługa Klienta – telefoniczna i mailowa, pozyskanie nowych kontaktów klientów, przygotowywanie ofert i doradztwo w zakresie doboru właściwych usług szkoleniowych, przyjmowanie zamówień, fakturowanie, negocjowanie z Klientem, realizacja elementów organizacyjnych szkoleń.
bieżąca obsługa Klienta – telefoniczna i mailowa, pozyskanie nowych kontaktów klientów, przygotowywanie ofert i doradztwo w zakresie doboru właściwych usług szkoleniowych, przyjmowanie zamówień, fakturowanie, negocjowanie z Klientem, realizacja elementów organizacyjnych szkoleń.
bieżąca obsługa Klienta – telefoniczna i mailowa, pozyskanie nowych kontaktów klientów, przygotowywanie ofert i doradztwo w zakresie doboru właściwych usług szkoleniowych, przyjmowanie zamówień, fakturowanie, negocjowanie z Klientem, realizacja elementów organizacyjnych szkoleń.