Grupa ET obejmuje cztery spółki aktywne w świadczeniu usług w sektorze "Transport - Spedycja - Logistyka" (TSL): ET Logistik Sp. z o.o., ET Multimodal Sp. z o.o., ET Service Sp. z o.o. oraz REDtrans Sp. z o.o., a także ET Euroterminal S.A., która kieruje i zarządza infrastrukturą.
Samodzielne pozyskiwanie zleceń z rynku; Aktywną obsługę operacyjną klientów; Utrzymywanie dobrych relacji z podwykonawcami; Tworzenie stałej bazy podwykonawców.
Kompleksową obsługę klientów w zakresie spedycji drobnicowej międzynarodowej; Współpracę z partnerami zagranicznymi i działami spedycyjnymi; Dbanie o wysoką jakość obsługi i terminowość dostaw; Rejestrację zleceń w systemie informatycznym, kontrolę etapów ich wykonania;...
Samodzielne pozyskiwanie zleceń z rynku; Aktywną obsługę operacyjną klientów; Utrzymywanie dobrych relacji z podwykonawcami; Tworzenie stałej bazy podwykonawców.
Aktywne pozyskiwanie zleceniodawców na usługi spedycyjne Kompleksową obsługę klientów w zakresie spedycji całopojazdowej międzynarodowej Dbanie o wysoką jakość obsługi i terminowość dostaw Współpracę z partnerami zagranicznymi i działami spedycyjnymi Przygotowywanie raportów/zestawień;
Aktywne pozyskiwanie zleceniodawców na usługi spedycyjne Kompleksową obsługę klientów w zakresie spedycji całopojazdowej międzynarodowej Dbanie o wysoką jakość obsługi i terminowość dostaw Współpracę z partnerami zagranicznymi i działami spedycyjnymi Przygotowywanie raportów/zestawień;
Kompleksową obsługę klientów w zakresie spedycji drobnicowej międzynarodowej Rejestrację zleceń w systemie informatycznym, kontrolę etapów ich wykonania Dbanie o wysoką jakość obsługi i terminowość dostaw Współpracę z partnerami zagranicznymi i działami spedycyjnymi...
Kompleksową obsługę klientów w zakresie spedycji drobnicowej międzynarodowej Rejestrację zleceń w systemie informatycznym, kontrolę etapów ich wykonania Dbanie o wysoką jakość obsługi i terminowość dostaw Współpracę z partnerami zagranicznymi i działami spedycyjnymi...
Samodzielne pozyskiwanie zleceń z rynku Aktywną obsługę operacyjną klientów Utrzymywanie dobrych relacji z podwykonawcami Tworzenie stałej bazy podwykonawców.