Lobo HR od 2010 roku współtworzy sukcesy polskich i międzynarodowych organizacji, dzięki eksperckiej wiedzy z zakresu rynku pracy i profesjonalnie świadczonym usługom rekrutacji pracowników, pracy tymczasowej i outsourcingu pracowniczego.
Zakres obowiązków: Rola doradcza i informacyjna dla Klientów firmy w zakresie zakupionej przez nich usługi, Odpowiedzi na zapytania Klientów w j.angielskim lub włoskim/ francuskim/ niemieckim lub hiszpańskim, kierowane drogą e-mail, czat, telefon, Współudział w szkoleniach organizowanych...
Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych (role w obrębie sektora SSC/BPO), Ścisła współpraca z menadżerami działów w Polsce i za granicą w zakresie realizacji projektów rekrutacyjnych, Współpraca z firmami doradztwa personalnego, portalami rekrutacyjnymi,...
Zadania: Doradztwo w zakresie ochrony danych osobowych. Przygotowanie oraz prowadzeniu audytów, procesów związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności pod kątem obowiązujących regulacji. Pełnienie roli Inspektora Ochrony Danych dla Klienta. Projektowanie i wdrożenie...
Główne zadania: Budowanie i zarządzanie kanałem sprzedaży w zakresie rozwiązań dotyczących sprzedaży usług firmy oferującej rozwój, wdrożenie rozwiązań webowych oraz aplikacji mobilnych, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, Utrzymywanie...
Główne zadania: Kalkulowanie i wycenianie kosztów wykonania powłok antykorozyjnych konstrukcji stalowych, wież wiatrowych i konstrukcji kadłubowych. Określanie zakresu i kolejności czynności technologicznych niezbędnych do realizacji prac. Określanie zakresu i kosztów niezbędnego...
Obowiązki: współtworzenie strategii marketingowej firmy; zarządzanie portfolio produktowym w celu realizacji założonej strategii (pozycjonowanie firmy, rozpoznawalność marki), przygotowanie budżetu marketingowego i kontrola jego realizacji; zarządzanie strategiczne działem marketingu;...
Obowiązki: Planowanie, raportowanie i opracowywanie dokumentacji systemowej do procesów walidacyjnych nowych procesów, Prowadzenie i uczestnictwo w analizie ryzyka procesów walidacyjnych, Opracowywanie metodologii testów i nadzoru nad ich realizacją, Nadzór i archiwizacja dokumentacji...
Planowanie przewozów, ustalanie warunków transportu; Organizacja i kontrola całości działań operacyjnych; Wycena kontraktów; Nadzór nad dokumentacja spedycyjną; Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami; Pozyskiwanie przewoźników i klientów; Dbanie o wysoką jakość usług...
Planowanie przewozów, ustalanie warunków transportu; Organizacja i kontrola całości działań operacyjnych; Wycena kontraktów; Nadzór nad dokumentacja spedycyjną; Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami; Pozyskiwanie przewoźników i klientów; Dbanie o wysoką jakość usług...
tworzenie planów produkcji, nazór na ich wykonaniem; tworzenie harmonogramu produkcji dla zakładów działających w strukturze rozproszonej koordynacja działów produkcji; tworzenie narzędzi systemowych i instrukcji związanych z organizacją i harmonogramowaniem produkcji, nadzór nad ich...
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami firmy; doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług; tworzenie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji; reprezentowanie firmy podczas spotkań bizneswowych; rozwój sprzedaży i umocnienie pozycji na rynku;