Soloplan jest jednym z wiodących producentów oprogramowania logistycznego w krajach europejskich. Wraz z 80 pracownikami projektujemy i oferujemy oprogramowanie do planowania transportu, telematyki, zarządzania taborem i realizacji zleceń. Naszymi klientami są średniej wielkości przedsiębiorstwa z branży transportowej i spedycyjnej.
Praca na tym stanowisku będzie polegała na przejęciu zadań w dziale IT. Dotyczy to zarówno rozwoju aplikacji dla klientów, jak również tworzenia i rozwoju nowych aplikacji oraz funkcji programu (Desktop, Web, Mobile Solutions). Perspektywicznie istnieje możliwość przejęcia funkcji Team...
Pracownik na tym stanowisku dołączy do naszego działu sprzedaży i przejmie zdefiniowany region w Polsce północnej po intensywnym szkoleniu w centrali w Niemczech (ok. 3 miesiące).
Serwis hotline naszego oprogramowania (First-Level-Support) Pomoc telefoniczna, E-Mail lub zdalna związana z obsługą programu; Instalacja i szkolenia u naszych klientów; Prowadzenie szkoleń u klientów, również za granicą; Szkolenie odbędzie się w Niemczech (ok. 3 miesiące), praca...
Praca na tym stanowisku będzie polegała na przejęciu zadań w dziale IT. Dotyczy to zarówno rozwoju aplikacji dla klientów, jak również tworzenia i rozwoju nowych aplikacji oraz funkcji programu (Desktop, Web, Mobile Solutions). Perspektywicznie istnieje możliwość przejęcia funkcji Team...
Do zadań pracownika na tym stanowisku będzie należała telefoniczna weryfikacja bazy klientów CRM oraz umawianie spotkań dla pracowników działu sprzedaży. Przewidziany czas pracy to 2–3 dni w tygodniu (do uzgodnienia). Istnieje możliwość wyboru dni pracy pn.-pt. (praca w godzinach 8:00 – 16:30).
Pracownik na tym stanowisku dołączy do naszego działu sprzedaży i przejmie zdefiniowany region w Polsce. Szkolenie odbędzie się w Niemczech (ok. 3 miesiące), docelowo praca na zasadzie Home Office.
Serwis hotline naszego oprogramowania (First-Level-Support) Pomoc telefoniczna, E-Mail lub zdalna związana z obsługą programu; Instalacja i szkolenia u naszych klientów; Prowadzenie szkoleń u klientów, również za granicą; Szkolenie odbędzie się w Niemczech (ok. 3 miesiące), praca...
Praca na tym stanowisku będzie polegała na przejęciu zadań w dziale IT. Dotyczy to zarówno rozwoju aplikacji dla klientów, jak również tworzenia i rozwoju nowych aplikacji oraz funkcji programu (Desktop, Web, Mobile Solutions). Perspektywicznie istnieje możliwość przejęcia funkcji Team...
Do zadań pracownika na tym stanowisku będzie należała telefoniczna weryfikacja bazy klientów CRM oraz umawianie spotkań dla pracowników działu sprzedaży. Przewidziany czas pracy to 2–3 dni w tygodniu (do uzgodnienia). Istnieje możliwość wyboru dni pracy pn.-pt. (praca w godzinach 8:00 – 16:30).
Pracownik na tym stanowisku dołączy do naszego działu sprzedaży i przejmie zdefiniowany region w Polsce. Szkolenie odbędzie się w Niemczech (ok. 3 miesiące), docelowo praca na zasadzie Home Office.
Pracownik na tym stanowisku dołączy do naszego działu sprzedaży i przejmie zdefiniowany region w Polsce. Szkolenie odbędzie się w Niemczech (ok. 3 miesiące), docelowo praca na zasadzie Home Office.
Do zadań pracownika na tym stanowisku będzie należała telefoniczna weryfikacja bazy klientów CRM oraz umawianie spotkań dla pracowników działu sprzedaży. Przewidziany czas pracy to 2–3 dni w tygodniu (do uzgodnienia). Istnieje możliwość wyboru dni pracy pn.-pt. (praca w godzinach 8:00 – 16:30).
Serwis hotline naszego oprogramowania (First-Level-Support) Pomoc telefoniczna, E-Mail lub zdalna związana z obsługą programu; Instalacja i szkolenia u naszych klientów; Prowadzenie szkoleń u klientów, również za granicą; Szkolenie odbędzie się w Niemczech (ok. 3 miesiące), praca...
Pracownik na tym stanowisku dołączy do naszego działu sprzedaży i przejmie zdefiniowany region w Polsce. Szkolenie odbędzie się w Niemczech (ok. 3 miesiące), docelowo praca z naszego oddziału w Katowicach.