MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr. 7145
Zakres obowiązków: Klasyfikacja i inspekcja materiałów niezgodnych; Nadzór reklamacji; Udział w rozwiązaniu reklamacji klientowskiej - w oparciu o raport 8D; Kontakt z dostawcami w zakresie jakości dostarczanego materiału; Inspekcja materiałów; Analiza przyczyn i proponowanie rozwiązań...
Zakres obowiązków: Wykonywanie projektów poszczególnych części oraz zespołów mechanicznych lub elektrycznych; Wykonywanie modeli 3D, nanoszenie adnotacji i wykonywanie dokumentacji 2D; Modelowanie oraz archiwizowanie modeli i ich powiązań w cyfrowej bazie danych; Uzupełnianie danych...
Zakres obowiązków: Poszukiwanie i rozwój nowych możliwości sprzedaży wyrobów; Sporządzanie i realizacja planów handlowych i budżetu zamówień; Zapewnienie technicznego wsparcia dla klientów; Budowanie stałych relacji z klientami; Działania marketingowe oraz promocja produktów; Dbanie...
nadzór nad prawidłowością rozliczeń VAT, opiniowanie transakcji pod względem podatku VAT, identyfikacja i analiza obszarów ryzyka podatkowego (ocena umów, transakcji pod względem podatku VAT), sporządzanie rejestrów i kalkulacji podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT i pliku JPK_VAT...
Zakres obowiązków: nadzór technologiczny nad pracą maszyn i urządzeń; zarządzanie dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń; tworzenie dokumentacji technicznej i wykonawczej; ulepszanie i modyfikowanie istniejących technologii produkcji; wdrażanie nowych procesów technologicznych;...
Zakres obowiązków: Kontakt z Klientami firmy w zakresie ustalenia oraz walidacji dokumentacji jakościowej, Uczestnictwo w rozwoju projektów, Określanie i wdrażanie planów jakości, Przygotowywanie danych (próbki, standardy, instrukcje, pomiary, badania, analizy) dla wszystkich etapów...
Praca nad długoterminowym planem digitalizacji, Optymalizacja procesów biznesowych, Wdrażanie cyfrowych narzędzi mających na celu usprawnienie pracy m. in. działu zakupów, HR oraz produkcji, Kontynuacja projektu e-commerce i zarządzanie stroną internetową, Wdrażanie nowych projektów SAP.
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych firm; Dekretowanie przyjętych dokumentów księgowych oraz prawidłowe ich wprowadzenie do systemu księgowego; Comiesięczna analiza obrotów i sald kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych w celu zidentyfikowania potencjalnych nieprawidłowości w...
wsparcie zespołu księgowego w zakresie lokalnego administrowania systemami finansowo-księgowymi, prowadzenie szkoleń użytkowników, udział we wdrożeniach nowych modułów i funkcjonalności, przyjmowanie, identyfikacja, wyjaśnianie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez...
sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracę i utrzymanie kontaktów handlowych z już istniejącymi klientami; opracowywanie ofert techniczno-handlowych; doradztwo techniczne; raportowanie wyników, analizę skuteczności i efektywności działań;...
Zakres obowiązków: Wsparcie kadry zarządzającej w codziennych obowiązkach m.in. w analizach finansowych, Analiza sklepu internetowego oraz strony pod kątem zamieszczanych treści, Aktualizacja strony internetowej oraz sklepu internetowego.
Zakres obowiązków: Obsługa klienta niemieckojęzycznego, Identyfikacja specyficznych wymagań dla wyznaczonych klientów (projektów), Przeprowadzanie szkoleń z zakresu wymagań klientów dla : inżynierów procesu, pracowników logistyki, pracowników produkcji i innych, Obsługa portali...
Zakres obowiązków: Rozwój systemów ERP, kontrolowanie ciągłości i poprawności ich działania, a także tworzenie dokumentacji, Szkolenie i wspieranie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi systemów, Kontrola działania procesów w organizacji poprzez opracowywanie raportów i analiz...
sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracę i utrzymanie kontaktów handlowych z już istniejącymi klientami; opracowywanie ofert techniczno-handlowych; doradztwo techniczne; raportowanie wyników, analizę skuteczności i efektywności działań;...