MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr. 7145
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wszelkie operacyjne działania związane z funkcjonowaniem zakładu, Odpowiedzialność za budżet oraz realizacje strategii firmy, Nadzór nad procesem ciągłego doskonalenia i redukcji kosztów, Nadzór nad zwiększeniem efektywności poprzez utrzymanie...
Zakres obowiązków: Kontrola nowych form wtryskowych, kontrola dokumentacji dotyczącej napraw i TPM, Zapewnienie prawidłowej pracy maszyn w celu zapewnienia zgodności produkowanych wyrobów, Zapewnienie efektywnego wykorzystania maszyn, urządzeń, materiałów, czasu, energii i innych zasobów...
Zakres obowiązków: Kontakt z Klientami firmy w zakresie ustalenia oraz walidacji dokumentacji jakościowej, Uczestnictwo w rozwoju projektów, Określanie i wdrażanie planów jakości, Przygotowywanie danych (próbki, standardy, instrukcje, pomiary, badania, analizy) dla wszystkich etapów...
Zakres obowiązków: Współudział w tworzeniu oraz realizacji rocznego planu przeglądów. Opracowywanie instrukcji pracy oraz zakresu czynności dla przeglądów maszyn. Wsparcie techników Utrzymanie Ruchu w zakresie usuwania i analizy awarii maszyn. Tworzenie indywidualnych planów remontów...
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zaopatrzenie fabryki w materiały bezpośrednio produkcyjne, Składanie zamówień do dostawców, Koordynacja dostaw materiałów, Śledzenie wskaźnika terminowości dostaw, Dostosowanie poziomu i terminu dostaw do potrzeb linii produkcyjnej, Monitorowanie...
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za proces industrializacji nowych projektów, zapewniając gotowość w fazie SOP oraz pomyślne uruchomienie procesu produkcji, Współpraca z centrami rozwoju w zakresie definiowania procesu produkcyjnego, Odpowiedzialność za wykonanie FMEA procesu,...
Zakres obowiązków: Usuwanie awarii powstałych podczas eksploatacji pojazdów, Diagnozowanie usterek z zakresu elektryki, automatyki lub mechaniki, Weryfikacja dokonanych napraw z dokumentacją techniczną, Wykonywanie przeglądów oraz prac konserwacyjnych, Wykonywanie testów sprawności,...
Zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa pracy, Zarządzanie Działem Utrzymania Ruchu w celu zapewnienia ciągłości i wydajności procesów produkcyjnych, Planowanie i nadzór nad bieżącymi naprawami, przeglądami i konserwacją maszyn, Sporządzanie planów...
Moltton PolandDąbrowa Górnicza, okolice Dąbrowy Górniczej
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3579 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa zamówień Klientów (języku angielski, język francuski), Kontrola stanów magazynowych, Kontrolowanie zapotrzebowania na wyroby gotowe na podstawie zamówień Klientów, Bieżące monitorowanie planów produkcyjnych, Współpraca z innymi Działami.
Zakres obowiązków: Organizacja, nadzór i bieżąca obsługa zleceń spedycji drogowej. Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz podwykonawcami. Obsługa giełdy TRANS. Prowadzenie dokumentacji.
Moltton PolandDąbrowa Górnicza, okolice Dąbrowy Górniczej
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3579 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie ofert kosztowych w odpowiedzi na zapytania Klientów, Sporządzanie kalkulacji procesów produkcyjnych i wycen produktów, Wyliczanie kosztów materiałowych, czasu operacji i kosztów roboczogodzin, Kontakt z Działem Produkcyjnym.
Osoba pracująca na stanowisku Asystenta w Dziale Zakupów będzie odpowiedzialna za wprowadzanie danych, kontakty z dostawcami, przygotowywanie zapytań ofertowych, analizę ofert oraz przygotowywanie zamówień do dostawców.
Moltton PolandDąbrowa Górnicza, okolice Dąbrowy Górniczej
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3579 dni
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zamówień na rynku niemieckim, Uczestniczenie w tworzeniu planu sprzedaży, Analiza zapytań cenowych pod względem technicznym, Tworzenie ofert handlowych, Prezentowanie oferty handlowej podczas spotkań z Klientami, Negocjowanie warunków.