Medcore zajmuje się działalnością usługową w zakresie konsultingu dla kadry zarządczej i outsourcingu usług informatycznych dla jednostek ochrony zdrowia. Usługi te polegają na świadczeniu usług doradczych, wdrażaniu i obsługi sprzętowych i programowych zasobów informatycznych Klienta zgodnie z podpisanymi umowami.
Zadania: Gromadzenie, analiza i specyfikowanie wymagań do systemów wytwarzanych na zamówienie Klienta oraz dostarczanie dokumentacji analityczno-funkcjonalnej (Software Requirements Specification), m.in.: identyfikacja grup użytkowników końcowych; modelowanie danych i przypadków użycia;...
Zadania: Gromadzenie, analiza i specyfikowanie wymagań do systemów wytwarzanych na zamówienie Klienta oraz dostarczanie dokumentacji analityczno-funkcjonalnej (Software Requirements Specification), m.in.: identyfikacja grup użytkowników końcowych; modelowanie danych i przypadków użycia;...
Zadania: Przyjmowanie i obsługa zleceń w zakresie pierwszej linii wsparcia, Zdalna, telefoniczna i mailowa pomoc użytkownikom, Rozwiązywanie problemów klientów, Praca w dedykowanym systemie zgłoszeniowym, Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, Instalacja, szkolenia, konsultacja dla...
Zadania: Gromadzenie, analiza i specyfikowanie wymagań do systemów wytwarzanych na zamówienie Klienta oraz dostarczanie dokumentacji analityczno-funkcjonalnej (Software Requirements Specification), m.in.: identyfikacja grup użytkowników końcowych; modelowanie danych i przypadków użycia;...
Zadania: Przyjmowanie i obsługa zleceń w zakresie pierwszej linii wsparcia, Zdalna, telefoniczna i mailowa pomoc użytkownikom, Rozwiązywanie problemów klientów, Praca w dedykowanym systemie zgłoszeniowym, Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, Instalacja, szkolenia, konsultacja dla...
Zadania: Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania i innych elementów infrastruktury teleinformatycznej, Konserwacja sprzętu komputerowego, Wprowadzanie i aktualizacja wpisów dot. sprzętu komputerowego w bazie danych systemu zarządzania konfiguracją (CMDB), Diagnozowanie...
Zadania: Przyjmowanie i obsługa zleceń w zakresie pierwszej linii wsparcia, Zdalna, telefoniczna i mailowa pomoc użytkownikom, Rozwiązywanie problemów klientów, Praca w dedykowanym systemie zgłoszeniowym, Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, Instalacja, szkolenia, konsultacja dla...
Zadania: Gromadzenie, analiza i specyfikowanie wymagań do systemów wytwarzanych na zamówienie Klienta oraz dostarczanie dokumentacji analityczno-funkcjonalnej (Software Requirements Specification), m.in.: identyfikacja grup użytkowników końcowych; modelowanie danych i przypadków użycia;...
Zadania: Gromadzenie, analiza i specyfikowanie wymagań do systemów wytwarzanych na zamówienie Klienta oraz dostarczanie dokumentacji analityczno-funkcjonalnej (Software Requirements Specification), m.in.: identyfikacja grup użytkowników końcowych; modelowanie danych i przypadków użycia;...
Zadania: Przyjmowanie i obsługa zleceń w zakresie pierwszej linii wsparcia, Zdalna, telefoniczna i mailowa pomoc użytkownikom, Rozwiązywanie problemów klientów, Praca w dedykowanym systemie zgłoszeniowym, Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, Instalacja, szkolenia, konsultacja dla...
Zadania: Przyjmowanie i obsługa zleceń w zakresie pierwszej linii wsparcia, Zdalna, telefoniczna i mailowa pomoc użytkownikom, Rozwiązywanie problemów klientów, Praca w dedykowanym systemie zgłoszeniowym, Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, Instalacja, szkolenia, konsultacja dla...
Zadania: Przyjmowanie i obsługa zleceń w zakresie pierwszej linii wsparcia, Zdalna, telefoniczna i mailowa pomoc użytkownikom, Rozwiązywanie problemów klientów, Praca w dedykowanym systemie zgłoszeniowym; Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, Instalacja, szkolenia, konsultacje dla...
Zadania: Przyjmowanie i obsługa zleceń w zakresie pierwszej linii wsparcia, Zdalna, telefoniczna i mailowa pomoc użytkownikom, Rozwiązywanie problemów klientów, Praca w dedykowanym systemie zgłoszeniowym, Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, Instalacja, szkolenia, konsultacja dla...
Zadania: Przyjmowanie i obsługa zleceń w zakresie pierwszej linii wsparcia, Zdalna, telefoniczna i mailowa pomoc użytkownikom, Rozwiązywanie problemów klientów, Praca w dedykowanym systemie zgłoszeniowym, Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, Instalacja, szkolenia, konsultacja dla...