Nasza firma, jako polsko-francuska spółka operująca na rynku serwisowym urządzeń GSM, powstała w 1999 roku i przyjęła nazwę SACEL Polska. Nazwa ta obowiązywała do końca 2010 roku, kiedy to została zmieniona na obecnie obowiązującą. Międzynarodowa grupa, do której należy S.B.E. Polska, jest dostawcą kompleksowych usług serwisowych we Francji, Anglii, Polsce, Irlandii, Portugalii, Belgii oraz w Kanadzie.
Nasza główna siedziba w Polsce, zajmująca powierzchnię przekraczającą 3000 m2, położona jest około 20 minut drogi od międzynarodowego portu lotniczego w Warszawie. Posiadamy certyfikaty ISO 9001 (od roku 2003), ISO 14001 (od roku 2004) oraz PN-N-18001 (od roku 2006). W wyniku dynamicznego rozwoju firmy, z końcem 2008 roku otworzyliśmy warsztat w Garwolinie. Naszą działalność skupiamy na współpracy z wiodącymi producentami telefonów komórkowych i elektroniki użytkowej na świecie – Nokia (obecnie Microsoft), Sony, LG, Philips. Świadczymy usługi wszystkim największym operatorom telefonii komórkowej w Polsce (T-Mobile, Orange, Play, Plus).

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. obsługi klienta serwisu z j.angielskim

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1753 dni
    Zadania: obsługa Klientów serwisu zgodnie z najwyższymi standardami, prezentowanie produktów i usług oferowanych w Salonie, uprzejma i fachowa obsługa klientów, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, wsparcie prac logistycznych: przyjmowanie dostaw, wysyłka itp.
  • Specjalista ds. Handlowych

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   mazowieckie, Piaseczno k/Warszawy    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1780 dni
    Opis stanowiska: Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów, Poszukiwanie i kreowanie nowych obszarów współpracy w dziedzinie serwisu zgodnie ze strategią firmy, Efektywna sprzedaż ukierunkowana na osiągnięcie założonych przez firmę celów, Udział w wydarzeniach i targach.
  • Technik

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa Śródmieście    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1828 dni
    Zadania: Diagnozowanie usterek; Aktualizacja oprogramowania; Wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów telefonu; Testowanie urządzeń; Kontrola zgodności dokumentów gwarancyjnych; Współpraca z kierownikiem serwisu;
  • Konsultant ds. Obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa Śródmieście    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1866 dni
    Zadania: obsługa Klientów salonu zgodnie z najwyższymi standardami, prezentowanie produktów i usług oferowanych w Salonie, uprzejma i fachowa obsługa klientów, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, wsparcie prac logistycznych: przyjmowanie dostaw, wysyłka itp.
  • Technik napraw telefonów

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa Śródmieście    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1866 dni
    Zadania: Diagnozowanie usterek; Aktualizacja oprogramowania; Wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów telefonu; Testowanie urządzeń; Kontrola zgodności dokumentów gwarancyjnych; Współpraca z kierownikiem serwisu;
  • Asystent ds. obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   mazowieckie, Piaseczno k/Warszawy    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1922 dni
    Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań oraz reklamacji w języku polskim i angielskim od Klientów indywidualnych, biznesowych oraz VIP w zakresie realizowanych przez S.B.E. Polska usług; Kompleksowa obsługa kosztorysowa (wysyłanie kosztorysów, wprowadzanie odpowiedzi,...
  • Pracownik ds. obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa Śródmieście    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1936 dni
    Zadania: obsługa Klientów salonu zgodnie z najwyższymi standardami, prezentowanie produktów i usług oferowanych w Salonie, uprzejma i fachowa obsługa klientów, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, wsparcie prac logistycznych: przyjmowanie dostaw, wysyłka itp.
  • Apple Senior - Lider ds. stosowania poprawności procedur Apple

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa iWorldService Premium AASP    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1951 dni
    Zadania: Będziesz liderem zespołu do obsługi serwisowej produktów marki Apple Twoim zadaniem będzie nadzorowanie pracy techników pod względem poprawności stosowania procedur Apple
  • Technik napraw telefonów

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   Piaseczno    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1954 dni
    Zadania: Diagnozowanie usterek; Aktualizacja oprogramowania; Wymiana elementów mechanicznych; Testowanie urządzeń; Kontrola zgodności dokumentów gwarancyjnych; Współpraca z kierownikiem serwisu;
  • Asystent Kierownika

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   Piaseczno    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1954 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie pracy Kierownika serwisu oraz logistyki i magazynu w bieżącym kierowaniu zespołem Techników i operatorów; Wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów technicznych i organizacyjnych dotyczących pracowników; Zapewnienie wymaganej jakości i produktywności;...
  • Pomocnik w serwisie napraw telefonów komórkowych

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   Piaseczno    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3469 dni
    Opis stanowiska: czynności pomocnicze w procesie naprawy (test końcowy, aktualizacja oprogramowania) wymiana prostych elementów mechanicznych; kontrola jakości;
  • TECHNIK ELEKTRONIK

    S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.   mazowieckie, Piaseczno k/Warszawy    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4910 dni
    diagnostyka usterek sprzętu elektronicznego; wykonywanie napraw;

S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.

Puławska 34

05-500 Piaseczno