KOBYLARNIA S.A. specjalizuje się w kompleksowym wykonawstwie robót drogowych i mostowych. Jest również producentem mas mineralno-bitumicznych posiadającym nowoczesne wytwórnie w Kobylarni k/Bydgoszczy, Bogusławicach k/Włocławka oraz Miękini k/Wrocławia. Świadczy także usługi w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego oraz specjalistycznych środków transportu.
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za prawidłową realizację działu technicznego w ramach realizowanego projektu, nadzorowanie, monitorowanie i koordynowanie realizacji kontraktu zgodnie z warunkami kontraktu, bieżąca analiza dokumentacji projektowej pod względem poprawności i...
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za prawidłową realizację działu technicznego w ramach realizowanego projektu, nadzorowanie, monitorowanie i koordynowanie realizacji kontraktu zgodnie z warunkami kontraktu, bieżąca analiza dokumentacji projektowej pod względem poprawności i...
Zakres obowiązków: planowanie i kierowanie wykonania robót elektrycznych; sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych robót; współpraca z kierownikami projektów i kierownikami robót innych branż; przygotowywanie dokumentacji powykonawczej; nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP.
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura budowy; prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja i archiwizacja poczty; dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy; przygotowywanie raportów i zestawień; archiwizacja danych w bazach elektronicznych;...
obsługa administracyjna biura budowy; prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja i archiwizacja poczty; dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy; przygotowywanie raportów i zestawień; archiwizacja danych w bazach elektronicznych; współpraca z innymi...
Zadania: przyjmowanie, rejestracja oraz weryfikacja zgłoszonych wad, organizacja i nadzór nad pracami naprawczymi, przygotowanie i wprowadzanie wykonawstwa zastępczego, bieżąca korespondencja i współpraca z Inwestorem oraz Podwykonawcami, weryfikacja i odbiory wykonanych napraw,...
Zadania: odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Działu Jakości w zakresie powierzonych zadań; prowadzenie bieżącej kontroli; bieżąca analiza dokumentacji projektowej pod względem poprawności i wykonalności zaprojektowanych rozwiązań technologicznych; poszukiwanie optymalizacji...
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za prawidłową realizację działu technicznego w ramach realizowanego projektu, nadzorowanie, monitorowanie i koordynowanie realizacji kontraktu zgodnie z warunkami kontraktu, bieżąca analiza dokumentacji projektowej pod względem poprawności i...
Zakres obowiązków: pełnienie funkcji Specjalisty d/s kontraktowych i roszczeń w ramach realizowanego projektu, nadzorowanie i koordynowanie stosowania się do warunków umowy, przygotowywanie, nadzorowanie i koordynowanie przygotowania roszczeń Wykonawcy, nadzorowanie obiegu i kontrolowanie...
Zakres obowiązków: organizowanie, planowanie i prowadzenie robót sanitarnych, zgodnie z przepisami prawa, wymogami warunków Kontraktu i zarządzeniami Nadzoru; weryfikacja dokumentacji projektowej, analiza kosztowa zastosowanych rozwiązań technicznych oraz udział w procesie kalkulacji oferty;...
Zakres obowiązków: planowanie i kierowanie wykonania robót elektrycznych; sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych robót; współpraca z kierownikami projektów i kierownikami robót innych branż; przygotowywanie dokumentacji powykonawczej; nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP.
Zakres obowiązków: nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót branżowych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy, nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców, rozwiązywanie problemów technicznych na budowie, kontrola jakości...
Zadania: kompleksowa organizacja budowy; kierowanie wykonawstwem robót na budowie zgodnie z harmonogramem i dokumentacją techniczną; terminowa i prawidłowa realizacja zadań; pełnienie nadzoru technicznego i finansowego nad prawidłowym wykonawstwem robót; kontrola kosztów prowadzonej budowy;...
Głównymi zadaniami osoby na tym stanowisku będzie: Przygotowanie pod względem formalnym dokumentów tj. zapytania ofertowego, zamówienia, zlecenia, umowy zakupu lub usługi; Kontrola i rozliczanie faktur za dostarczane towary, materiały oraz wykonane usługi; Identyfikacja oraz zbieranie ofert...
Zakres obowiązków: sporządzanie wycen w programie do kosztorysowania Norma Pro lub MS Excel w branży budowlanej; samodzielne wykonanie obmiarów do wycen na podstawie dokumentacji projektowej; pozyskiwanie ofert od podwykonawców i dostawców materiałów; przygotowywanie harmonogramów;