KOBYLARNIA S.A. specjalizuje się w kompleksowym wykonawstwie robót drogowych i mostowych. Jest również producentem mas mineralno-bitumicznych posiadającym nowoczesne wytwórnie w Kobylarni k/Bydgoszczy, Bogusławicach k/Włocławka oraz Miękini k/Wrocławia. Świadczy także usługi w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego oraz specjalistycznych środków transportu.
Obowiązki: Ważenie i kontrola ładunków i towarów; Obsługa elektronicznej wagi samochodowej; Prowadzenie ewidencji zgodnie potrzebami firmy; Przygotowanie raportów związanych z ważonymi towarami; Kontrolowanie poprawności bazy danych ważonych pojazdów, przewoźników;
Opis stanowiska: nadzór i koordynacja prac realizowanych na powierzonym odcinku robót realizacja zadań zgodnie z harmonogramem i przyjętymi standardami; kontrola jakości, terminowości i zgodności prac z dokumentacją; współpraca z firmami wykonawczymi; uczestnictwo w odbiorach robót...
KOBYLARNIA S.A.dolnośląskie, Kiełczówek k/Wrocławia
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1341 dni
Zadania: kompleksowa organizacja budowy; kierowanie wykonawstwem robót na budowie zgodnie z harmonogramem i dokumentacją techniczną; terminowa i prawidłowa realizacja zadań; pełnienie nadzoru technicznego i finansowego nad prawidłowym wykonawstwem robót; kontrola kosztów prowadzonej budowy;...
KOBYLARNIA S.A.dolnośląskie, Kiełczówek k/Wrocławia
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1341 dni
Głównymi zadaniami osoby na tym stanowisku będzie: Przygotowanie pod względem formalnym dokumentów tj. zapytania ofertowego, zamówienia, zlecenia, umowy zakupu lub usługi; Kontrola i rozliczanie faktur za dostarczane towary, materiały oraz wykonane usługi; Identyfikacja oraz zbieranie ofert...
Zakres obowiązków: organizowanie, planowanie i prowadzenie robót sanitarnych, zgodnie z przepisami prawa, wymogami warunków Kontraktu i zarządzeniami Nadzoru; weryfikacja dokumentacji projektowej, analiza kosztowa zastosowanych rozwiązań technicznych oraz udział w procesie kalkulacji oferty;...
Zakres obowiązków: planowanie i kierowanie wykonania robót elektrycznych; sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych robót; współpraca z kierownikami projektów i kierownikami robót innych branż; przygotowywanie dokumentacji powykonawczej; nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP.
Zadania: kompleksowa organizacja budowy; kierowanie wykonawstwem robót na budowie zgodnie z harmonogramem i dokumentacją techniczną; terminowa i prawidłowa realizacja zadań; pełnienie nadzoru technicznego i finansowego nad prawidłowym wykonawstwem robót; kontrola kosztów prowadzonej budowy;...
Zakres obowiązków: kompleksowa organizacja budowy; kierowanie wykonawstwem robót na budowie zgodnie z harmonogramem i dokumentacją techniczną; terminowa i prawidłowa realizacja zadań; pełnienie nadzoru technicznego i finansowego nad prawidłowym wykonawstwem robót; analiza dokumentacji...
Zakres obowiązków: rozliczanie faktur za dostarczony materiał oraz usługi od strony rachunkowej oraz merytorycznej; przygotowywanie zestawień dotyczących ilości oraz rodzaju materiałów i usług dostarczanych i realizowanych na placu budowy; rozliczanie faktur za pracę i postój sprzętu na...
Zakres obowiązków: przeprowadzenie procesu zakupowego na potrzeby kontraktu: wysyłanie zapytań, kontakt z dostawcą, negocjacje cenowe, zamówienie i realizacja dostaw, realizacja bieżących zapotrzebowań i zamówień wynikłych z codziennych działań na budowie, wysyłanie zapytań...
Zakres obowiązków: przeprowadzenie procesu zakupowego na potrzeby kontraktu: wysyłanie zapytań, kontakt z dostawcą, negocjacje cenowe, zamówienie i realizacja dostaw, realizacja bieżących zapotrzebowań i zamówień wynikłych z codziennych działań na budowie, wysyłanie zapytań...
Zakres obowiązków: przeprowadzenie procesu zakupowego na potrzeby kontraktu: wysyłanie zapytań, kontakt z dostawcą, negocjacje cenowe, zamówienie i realizacja dostaw, realizacja bieżących zapotrzebowań i zamówień wynikłych z codziennych działań na budowie, wysyłanie zapytań...
Zakres obowiązków: nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót branżowych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy, nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców, rozwiązywanie problemów technicznych na budowie, kontrola jakości...
Zakres obowiązków: nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót branżowych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy, nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez podwykonawców, rozwiązywanie problemów technicznych na budowie, kontrola jakości...
Zakres obowiązków: rozliczanie faktur za dostarczony materiał oraz usługi od strony rachunkowej oraz merytorycznej; przygotowywanie zestawień dotyczących ilości oraz rodzaju materiałów i usług dostarczanych i realizowanych na placu budowy; rozliczanie faktur za pracę i postój sprzętu na...