wyszukiwanie odpowiednich kandydatów, stały kontakt telefoniczny i mailowy w j. niemieckim z Kandydatami, weryfikacja nadchodzących aplikacji, wprowadzanie dokumentacji kandydatów do systemu firmowego, przeprowadzanie rozmów z kandydatami, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę.
przygotowanie dokumentacji cen transferowych, przygotowanie analiz finansowych, tworzenie kalkulacji odnoszących się do cen transferowych, opracowywanie raportów dotyczących ryzyka z zakresu cen transferowych, nadzorowanie pracy członków zespołu.
nadzorowanie i koordynowanie pracy działu utrzymania ruchu, zarządzanie podległym zespołem (ok. 20 osób) w celu zagwarantowania realizacji założonych celów, dbałość o ciągłość produkcji poprzez bieżącą kontrolę maszyn, diagnozowanie i usuwanie usterek, planowanie i organizacja...
pricing and delivery terms negotiations with the suppliers, building relationship with the business partners, exploring market and development of cooperation, organizing meetings and trainings, supporting Marketing Department in planning of the product development strategy for the key customers,...
analiza dostawców pod kątem ciągłości i poziomu jakości dostaw, przeprowadzanie oceny dostawców, opracowanie dokumentacji PPAP, wdrażanie działań korygujących i naprawczych, rozwiązywanie kluczowych problemów związanych z dostawami, zarządzanie reklamacjami, audytowanie dostawców.
stały kontakt z klientami niemieckojęzycznymi, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, wsparcie merytoryczne klientów w zakresie obsługi sprzętu lub oprogramowania, analizowanie zgłaszanych problemów i proponowanie najlepszych rozwiązań, wprowadzanie danych dotyczących...
You will be performing a variety of tasks including: new functionality development, support on existing customers, documentation of new and adjusted functionality, interacting with a broad range of teams in order to provide a high level technical support, supporting the life cycle management of the...
Zadaniem osoby zatrudnionej będzie przeprowadzanie audytów IT wewnątrz grupy i wpieranie lokalnego i/lub korporacyjnego kierownictwa audytu. Starszy audytor IT będzie zarządzał znaczną częścią projektu audytowego, począwszy od procesu planowania do momentu zakończenia audytu i spotkań...
doskonalenie, optymalizacja procesów RtR w wyznaczonym regionie, ujednolicanie procesów, dbanie o dostarczenie wysokiej jakości usług zgodnie z założeniami, nadzór nad projektem transformacji struktur globalnych, prowadzenie projektu wdrożenia nowego systemu IT, kontakt z Klientami...
zarządzanie projektami outsourcingu procesów finansowo- księgowych, dbanie o dostarczenie wysokiej jakości usług zgodnych z umową, zarządzanie wielopoziomową strukturą zatrudnienia, zarządzanie kosztami projektu, nadzór nad procesami transition, stały kontakt z Klientem zagranicznym.
Accordingly, in this role you will be work on market leading applications and systems across the business and be exposed to broad range of projects. Key areas of responsibility will include: contributing to requirements definition, contributing technical expertise to defining application...
całościowe zarządzanie obszarem przenoszenia procesów finansowo- księgowych w skali międzynarodowej, tworzenie budżetu, harmonogramu prac, ocen ryzyka, raportów, stworzenie i zarządzanie pracą zespołu projektowego, analiza i monitorowanie kolejnych etapów migracji, utrzymanie wysokiej...
całościowy nadzór nad prowadzonymi projektami rekrutacyjnymi dla zagranicznych Klientów, dbanie o dostarczenie wysokiej jakości usług zgodnych z umową, zarządzanie kosztami prowadzonych usług, wspieranie liderów zespołu w osiągnięciu założonych celów, definiowanie planów rozwojowych...
tworzenie raportów w języku angielskim, efektywne przetwarzanie danych w systemach firmowych, sporządzanie analiz na podstawie dostępnych danych z j. francuskiego na j. angielski, prowadzenie dokumentacji branżowej, efektywne komunikowanie się wewnątrz zespołu jak i z Klientami.
tworzenie raportów w języku angielskim, efektywne przetwarzanie danych w systemach firmowych, sporządzanie analiz na podstawie dostępnych danych z języka francuskiego na język angielski, prowadzenie dokumentacji branżowej, efektywne komunikowanie się wewnątrz zespołu jak i z Klientami.