Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: działania sprzedażowe i marketingowe (sprzedaż reklam do gazet i portali internetowych), kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z obecnymi Klientami, pozyskiwanie nowych Klientów (zarówno polskich jak i zagranicznych).
obsługa sklepu internetowego (sprzedaż, wysyłka towaru, rozmowy z klientami) robienie zdjęć i prosta ich obróbka; tworzenie opisów i galerii przedmiotów; redakcja newslettera; nawiązanie i utrzymanie relacji z klientami; promocja sklepu poprzez kontakty telefoniczne i mailowe; przewożenie towaru;
opracowywanie edytorskie, merytoryczne i językowe tekstów branżowych do publikacji; korekta merytoryczna z uwzględnieniem korekt autorskich oraz przeglądów tekstów publikacji po technicznym złamaniu; tworzenie tekstów okolicznościowych.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: działania sprzedażowe i marketingowe (sprzedaż reklam do wydawnictw i portalu), kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z obecnymi Klientami, pozyskiwanie nowych Klientów (zarówno polskich jak i zagranicznych).
Głównym zadaniem na stanowisku jest projektowanie reklamy prasowej i skład publikacji do druku. Podstawowe obowiązki: projektowanie reklam, ulotek, biuletynów, banerów internetowych, standów itp. współpraca z działem marketingu w wydawnictwie branżowym, współpraca z działem...
Sprzedaż reklam do wydawnictw branżowych i nowego portalu internetowego. Budowanie pozytywnych relacji z reklamodawcami oraz pozyskiwanie nowych klientów. Wyszukiwanie, dodatkowo dla ambitnych, redagowanie informacji PR do publikacji w gazecie i na portalu. Zbieranie danych rynkowych dla działu...