Na rynku ogólnopolskim działamy od 1991r. Solid to doświadczenie, wiedza, profesjonalizm oraz nieograniczony potencjał merytoryczny i operacyjny w zakresie świadczenia usług ochrony. Jesteśmy firmą opartą na polskim kapitale, działamy na terenie całego kraju, obserwując stałą tendencję wzrostu zapotrzebowania na nasze usługi.
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej. Bieżąca obsługa kadrowa oraz płacowa pracowników; Wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo płacowym; Rozliczanie wynagrodzeń pracowników; Sporządzanie list płac.
Realizacja strategii spółki w regionie. Organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem regionu. Zarządzanie podległym zespołem. Sprawne zarządzanie działalnością operacyjną zgodnie z procedurami spółki. Przewidziany awans na wyższe stanowiska.
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.
Kontakt telefoniczny z Klientami firmy w oparciu o połączenia wychodzące, Profesjonalna obsługa i utrzymanie kontaktu z Klientem, Przygotowywanie raportów i zestawień.
Przeprowadzanie wstępnych rozmów rekrutacyjnych; Dbanie o prawidłowy obieg informacji oraz dokumentów; Administrowanie dokumentacji działu; Bieżące wsparcie w prowadzonych projektach;
Doświadczenie w branży kurierskiej, Prawo jazdy minimum kat. B, Znajomość topografii miasta, Dokładność i odpowiedzialność, Systematyczność, Dyspozycyjność, Niekaralność, Kultura osobista.
Aktywne oferowanie Klientom nowych usług i produktów (umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych), Analiza potrzeb Klienta, Telefoniczna obsługa Klienta, Przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta i sprzedaży.