Prowadzenie ksiąg handlowych spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości. Ustalać zobowiązania podatkowe Spółki w zakresie podatku dochodowego zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych. Nadzorować ustalanie zobowiązań publiczno-prawnych. Dekretowanie i księgowanie dokumentów...
koordynowanie i nadzorowanie procesów związanych z eksportem produktów firmy, monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych zagranicznych kontrahentów, przygotowywanie ofert handlowych opracowywanie wewnętrznych procedur i norm mających zmaksymalizować wydajność działu eksportu,...
pozyskiwanie dostawców / producentów, negocjowanie warunków zakupu i cen materiałów, przygotowywanie i przesyłanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, budowanie relacji z kontrahentami polskimi i zagranicznymi, przygotowywanie zapytań ofertowych i ich ocena, monitorowanie reklamacji...
pozyskiwanie dostawców/producentów. negocjowanie warunków zakupu i cen materiałów. przygotowywanie i przesyłanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, budowanie relacji z kontrahentami polskimi i zagranicznymi, przygotowywanie zapytań ofertowych i ich ocena, monitorowanie reklamacji...
koordynowanie i nadzorowanie procesów związanych z eksportem produktów firmy. monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych zagranicznych kontrahentów. przygotowywanie ofert handlowych opracowywanie wewnętrznych procedur i norm mających zmaksymalizować wydajność działu eksportu....
Serwis i przeglądy drukarek. Montaż i uruchamianie urządzeń u klienta. Prowadzenie dokumentacji serwisowej. Wsparcie techniczne online i przez telefon;
Serwis i przeglądy drukarek. Montaż i uruchamianie urządzeń u klienta. Prowadzenie dokumentacji serwisowej. Wsparcie techniczne online i przez telefon;
tworzenie ofert handlowych; negocjacje handlowe; kontakty z dostawcami; kontakty z kluczowymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów i rynków; tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej;
zarządzanie działem handlowym ok 10 osób; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi; organizowanie i kontrolowanie działu handlowego;
planowanie sprzedaży; wdrażanie do sprzedaży i sprzedaż bezpośrednia produktów; prowadzenie szkoleń i prezentacji; inicjatywa i udział w akcjach marketingowych; udzielanie klientom doradztwa technicznego; stały nadzór nad sorzedażą produktów; raportowanie;