Opracowanie planów potrzeb materiałowych, Prowadzenie działalności o charakterze remontowo-konserwacyjnym, Sprawowanie nadzoru na służbami konserwacyjnymi, Opracowanie planów i harmonogramów przeglądów i remontów maszyn i budowli produkcyjnych i kontrola ich realizacji, Dbałość o...
Organizacja eventów marketingowych (konferencje, szkolenia, warsztaty oraz spotkania z klientami) Realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż; Nadzór i realizacja działań sponsoringowych; Współpraca z podwykonawcami; Kreowanie i przygotowanie zapytań ofertowych; Tworzenie...
Aktywne uczestnictwo w prowadzonych projektach marketingowych, takich jak tworzenie oraz realizacja kampanii marketingowych, a także strategii budowy wizerunku marki i pozyskiwania klientów, Współpraca z agencjami (kreatywnymi, social-media, digitalowymi oraz PR) w zakresie prowadzonych...
Uczestnictwo w prowadzonych projektach marketingowych, Uczestnictwo w budowania wizerunku marki na mediach społecznościowych, Rozwój i aktualizacja strony internetowej, Obsługa social media - tworzenie treści, grafik i postów na odpowiednie kanały, Koordynacja produkcji i publikacji...
Odbiór wyrobów gotowych i transportowanie ich na magazyn; Dostarczanie materiałów oraz opakowań na dział produkcji; Dbanie o porządek i estetykę na magazynie; Przeprowadzanie inwentaryzacji (tygodniowej, kwartalnej i rocznej) – sporządzenie spisu i przekazanie informacji liderowi...
obsługa i rozwój sieci teleinformatycznej; obsługa serwerów, koordynacja sprzętu i zadań IT (telefony, komputery, drukarki, prowadzenie ewidencji, inwentaryzacja sprzętu komputerowego), ścisła współpraca z działami, tworzenie aplikacji kalkulacyjnych (makra, automatyczne generowanie...
Usuwanie usterek i awarii oraz bieżące naprawy w zakresie mechaniki. Wykonywanie konserwacji, przeglądów, remontów maszyn i urządzeń. Modernizacje oraz instalacje nowych maszyn. Analiza przyczyn powstawania awarii i zapobieganie ich występowaniu. Czynny udział w zadaniach związanych z...
Profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów, Przygotowywanie kalkulacji cen i ofert handlowych, Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów, Przyjmowanie i nadzorowanie reklamacji, Utrzymywanie pozytywnego wizerunku marki, Aktywna sprzedaż oferowanych produktów i jej raportowanie.
Monitorowanie bieżącej sytuacji jakościowej wyrobów dla przydzielonego klienta, Znajomość i stosowanie norm oraz standardów klienta w obszarze techniczno – jakościowym,Analiza informacji od klienta i podejmowanie działań w przypadku zgłaszanych nieprawidłowości w sposób wymagany...